Welke dekens nodig in de lente/zomer??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Purky

Re: Welke dekens nodig in de lente/zomer??

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 23:11

Geen deken. Af en toe zweetdekentje erop voor de sier maar voor de rest niets.

xLovely

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 07:54

Ik gebruik in de zomer \ lente meestal geen deken
, maar als het bijvoorbeeld kouder wordt dan krijgt hij wel een zomer deken op ;)

malobo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 19:56

Die van mij hebben hooguit met slecht weer een ongevoerde regendeken op.

Lydia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 19:58

Hier krijgen ze alleen een hele dunne deken op als het écht ineens afkoelt en alles, dus waarneer ze het ook echt koud hebben. Maar voor de rest staan ze hier heerlijk zonder een deken in de zomer/lente. :)

xShanty

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 08:43

Ik had tot gister mijn zomer deken nog op stal liggen maar die is nu weer thuis, nu heb ik nog mijn regendeken en vliegendeken liggen.
Regendeken voor de wat frissere natte dagen, we staan in de polder en met de wind hier wordt het al snel erg fris. Vliegendeken omdat mijn paardje helaas zoveel last ervan heeft.. Is geen ze gelukkig, maar ze is er wel gevoelig voor (te zien aan de kortere pluk maken die ze heeft..)
Zomerdeken is mijn overgangsdeken voor op stal, eigenlijk maar onzinnig. Buiten kan die niet op omdat we in NL wonen en het altijd kan gaan regenen, en wanneer het dan zeker is dat het niet regent is het alweer te warm voor dat ding..

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 20:58

In principe heb je in de lente/zomer geen deken nodig. Mijn pony helaas wel, want die heeft zomer eczeem, daarom staat ze met een eczeemdekentje.

sann210

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 19:51

Voor als het echt heel erg regent gebruik ik een regendeken maar verder helemaal niks.