ervaringen met eczeemdeken epplejeck?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bravura

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 15:52

Nee, heb de Buzz Off nog niet in gebruik. Had ondermaat 135 besteld omdat die Equitheme 145 was en er bij Bucas geen 145 was. Véél te groot, die 135! Heb nu de twee kleinste maten besteld en hoop die morgen te ontvangen. Ben benieuwd welke gaat passen (hoop dat er toch wel eentje gaat passen!)....Mijn shet is 98 cm en dus ook behoorlijk dik.

Er was een actie van 10 procent korting (dus net de verzendkosten er uit), maar dat gaat voor mij nu ook niet meer op denk ik. Maar ja, het is een goede deken. Had die vroeger voor een paard en die had hem graag op!

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 18:14

simongek schreef:
rosanja schreef:
@Bravura: thnx voor de tip!
Heb je de Buzz Off al in gebruik en hoe bevalt ie??
Hij ziet er wel solide uit! Wat was de aanbieding trouwens want volgens hun site is die nu deken € 85,-?

Ik ben wegens omstandigheden dus nog niet op pad geweest om een deken, ik hoop dat het me aankomend weekend lukt. Gelukkig lijkt het bij ons mee te vallen met de steekmugjes.

Ik heb deze voor mijn paard en daar past de buikflap niet bij om. De deken trekt ook bij de schouders dus ben er totaal niet
tevreden over. Tevens is hij bij mij snel stuk gegaan. Diverse gaten erin.

Heb je hem dan niet gewoon een maatje te klein gekocht?

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 20:13

Ik heb deze voor mijn paard en daar past de buikflap niet bij om. De deken trekt ook bij de schouders dus ben er totaal niet
tevreden over. Tevens is hij bij mij snel stuk gegaan. Diverse gaten erin.[/quote]

Nee want een maat groter gaat hangen en zorgt voor schuurplekken. Is echt de pasvorm.

Hij krijgt nu de rambo

Heb je hem dan niet gewoon een maatje te klein gekocht?[/quote]

Bravura

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 09:29

Ze beginnen hier nu langzamerhand te schuren door die mugjes. Vanaf morgen krijgen ze een deken op (kan ik de slopers even in de gaten houden of ze bij elkaar de jurk niet scheef trekken :D ).

rosanja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-09 12:55

het valt bij ons gelukkig nog steeds mee met het schuren!
maar ik heb in de planning om morgen een deken te halen, ga de shet vooraf wel ff opmeten en neem een centimeter mee naar de winkel en dan hoop ik direct te slagen met een passende deken *D

Bravura

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 11:28

Ben benieuwd of je vandaag slaagt! De Bucas Buzz Off maat 125 zat mijn shet prima. Hij leek zich wel erg stoer te vinden ineens tegenover alle grote paarden. :D

Caroline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 12:28

Iemand enig idee waar ik een losse 'hals' kan kopen?
Mijn pony heeft enkel eczeem in de manen... :o

Bravura

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 20:50

caroline89 schreef:
Iemand enig idee waar ik een losse 'hals' kan kopen?
Mijn pony heeft enkel eczeem in de manen... :o

Bij de paardendrogist, tenminste...als je echt alleen een hals bedoelt, dus zonder deken te gebruiken.

rosanja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-09 13:19

Nou het heeft even geduurd maar dan heb je ook wat... :D (lag niet aan EJ maar aan ons trouwens)

we hebben de eczeemdeken van EJ vorige week gekregen en gelijk opgedaan en hij zit, boven verwachting, nog steeds om mijn pony en is nog steeds heel. hij valt wel wat klein uit maar ik denk dat als ik een maat groter had besteld het weer te groot was. dus vooralsnog ben ik wel tevreden en de pony ook :P

ojah het is een maat 1.35 voor een kleine shetlander

TeS19

Re: ervaringen met eczeemdeken epplejeck?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 00:00

EJ heeft zeker goede eczeemdekens! Fijne kwaliteit en model

Tinkerlady

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 18:31

Ik heb zojuist de EJ exceemdeken besteld. Een maatje groter dan normaal (stond ook op de site) ivm brede schouders van mijn tink.
Ben heel benieuwd!

Klasien

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 13:49

Ik heb van de verkoopster gehoord dat de EJ precies hetzelfde is als Pagony, ze komen uit dezelfde fabriek!

Tinkerlady

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 23:03

Ik heb de deken begin van deze week ontvangen en nu 2 dagen op mijn tink liggen. Hij vindt het helemaal rustgevend, en het model is prima. Voor normaal 195 heb ik nu zoals op de site stond de 205 besteld en dat klopt wel. Die past goed. Nu kijken hoe lang de andere tinkies deze deken heel laten....

Tot nu toe ben ik er zeer over te spreken. Zelfs nu het zo warm is, blijkt inderdaad dat de stof goed ademt! Toppie voor die prijs.