geschoren paard op buitenrit?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Dabo

Re: geschoren paard op buitenrit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 00:00

Mijn paardje is niet geschoren, maar heeft een dunne vacht. Met dit koude en gure weer hou ik ook een uitrijdekentje op als ik naar buiten ga. Ik stap dan voornamelijk. :)

Margot__X

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 19:29

Ik ga gewoon op buitenrit met me geschoren pony
dan doe ik haar wel een deken op gaat prima ! :)

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 19:32

Hier een geschoren paardje en een Fries die praktisch geen wintervacht heeft. Beiden staan ze buiten (overdag) met deken, maar met rijden gaat hij af. Gaat prima.

Chel_

Re: geschoren paard op buitenrit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 20:52

Een uitrijdeken gewoon een keertje proberen. Je merkt snel genoeg aan je paard of deze het te koud heeft of niet. Als het nou erg koud is buiten, gewoon lekker doorijden, dan hebben zowel het paard als jijzelf het lekker warm! Wat wil je nog meer ;)

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 21:17

mijn paard is donderdag geschoren (helemaal) en ik heb hem niks op .. hij loopt zichzelf wel warm als je maar niet te lang stapt.. en ik vind een uitrijdeken glijd zo snel van zijn kont en dan slaat hij mischien op hol :P

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 21:18

Diablo schreef:
Hier een geschoren paardje en een Fries die praktisch geen wintervacht heeft. Beiden staan ze buiten (overdag) met deken, maar met rijden gaat hij af. Gaat prima.

ben het met je eens k heb ook een fries (deze is wel geschoren) en dat gaat prima