Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Sodeletuut schreef:Het enige 'probleem' is dat de oorflap telkens van haar oren af gaat. Maar met een halster is dat niet meer zo.
Ik houd er zelf niet zo van om halsters om te houden in de wei, maar ik wil van het zomer zo'n veiligheidshalster kopen,
die gewoon kapotschiet als ze vast komen te zittenDan is dat ook opgelost.
Luckystory schreef:Blijven ze lang nat, die Rambo's?
En hoe zit het met schuurplekken op bijvoorbeeld de schouders?
En als die oortjes loskomen blijft het halsstuk dan nog wel gewoon hoog genoeg hangen?
En bestaat er een hoofdkap die ik kan combineren met deze deken.
Of zou ik mijn Boett-hoofdkap hiermee kunnen combineren? (met enkele kleine aanpassingen?)
Ik ben eigenlijk een Boett fan. Maar ik moet dit jaar eens een nieuw deken kopen en zit nu toch te twijfelen.
De prijs van een Boett is niet bepaald lekker + dat ik denk dat een Rambo net wat steviger is.
Luckystory schreef:Blijven ze lang nat, die Rambo's?
En hoe zit het met schuurplekken op bijvoorbeeld de schouders?
En als die oortjes loskomen blijft het halsstuk dan nog wel gewoon hoog genoeg hangen?
En bestaat er een hoofdkap die ik kan combineren met deze deken.
Of zou ik mijn Boett-hoofdkap hiermee kunnen combineren? (met enkele kleine aanpassingen?)
Ik ben eigenlijk een Boett fan. Maar ik moet dit jaar eens een nieuw deken kopen en zit nu toch te twijfelen.
De prijs van een Boett is niet bepaald lekker + dat ik denk dat een Rambo net wat steviger is.
Luckystory schreef:Dus hij steviger dan een Boett?
(Want dàt en natuurlijk de prijs zijn de redenen waarom ik overweeg een rambo te kopen. + Dat er makkelijker aan te geraken is. Voor een Boett moet ik weer de halve provincie door.)
En hoe zit het met die buik. Kan die een beetje dicht? /
Want dit is dus mijn paardje haar buik afgelopen zomer:
http://www.mijnalbum.nl/Album=RBJNZUXY
Geeft zo'n rambo genoeg bescherming om dit te vermijden?