Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Zwelgje schreef:Als ik de weersvoorspellingen mag geloven zou het volgende week toch wel beter moeten worden, 's nachts geen vorst meer en overdag ook boven 0. Dat zou al een verbetering zijn.
En nu nog langer licht en dan zijn we helemaal blij
Foxy1980 schreef:Ik ben er ook zooooooooooo klaar mee. Winter is echt niet erg, maar die aanhoudende vorst is voor paardeneigenaren niet te doen.
Gelukkig zijn mijn paarden redelijk te hanteren dus ik wandel nu elke dag 3 kwartier tot een uur met ze, gewoon over de dijk en door de woonwijk. Je moet wat...
* Doet maar weer een dooidansje *
, buitenbak is nog super bij ons, ook de paddocs zijn nog goed te doen!.

IVAANAA__ schreef:hoi,
ben ik de enige die nog wel lekker kan rijden, buitenbak is nog super bij ons, ook de paddocs zijn nog goed te doen!.
![]()
ben er super blij mee, we hebben ook een overdekte stapmolen met zachteondergrond dus daar kunnen ze altijd ook nog in lopen.
alleen de kou brrr me tenen vriezen er wel altijd af en me handen hihi, op het erf is et wel is glad ja maar dan strooien ze even bij ons en gaat het wel weer. je moet toch wat.
thommie schreef:IVAANAA__ schreef:hoi,
ben ik de enige die nog wel lekker kan rijden, buitenbak is nog super bij ons, ook de paddocs zijn nog goed te doen!.
![]()
ben er super blij mee, we hebben ook een overdekte stapmolen met zachteondergrond dus daar kunnen ze altijd ook nog in lopen.
alleen de kou brrr me tenen vriezen er wel altijd af en me handen hihi, op het erf is et wel is glad ja maar dan strooien ze even bij ons en gaat het wel weer. je moet toch wat.
Hoe heb je dat voorelkaar dat jullie buitenbak goed is????
Heb je de gouden tip??