bucas power turnout light gescheurd

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Romeo2007

Re: bucas power turnout light gescheurd

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 20:07

ik zal het wel horen dan. Voor mijn geen bucas meer! Ga nu een rhino aanschaffen en de bucas verkopen als ie gemaakt is Verdrietig

knollieke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-08 20:50

Ik heb begin deze week contact proberen opnemen met de verkoper. Tot nu toe nog niets gehoord. Stoom uit je oren
Ik ga het eens proberen bij bucas zelf.
Ik koop zeker nooit meer een deken van bucas met die nieuwe sluiting. Het is wel een erg gemakkelijke sluiting voor ons, maar helaas ook voor los te komen vanzelf eens de velcro open is.
Ik had vroeger de irish turnout en heb daar nooit problemen mee gehad, dit was ook met de oude borstsluiting. Ik hoop dat ze de nieuwe niet gaan gebruiken voor al hun dekens.

jwbokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 21:47

knollieke schreef:
ik heb voor mijn 2 paarden de bucas power turnout light high neck. Deze deken heeft een speciale clickandgo-front sluiting, het borststuk overlapt dan en is gesloten met velcro. Nu is deze volledige band velcro gescheurd tot aan de sluiting Boos! Dit bij alle 2 de dekens. Heeft er nog iemand dezelfde problemen met deze dekens en zou dit onder de garantie vallen?

contact opnemen met de winkelier
dit valt zeker wel onder de standaardgarantie van 2 jaar van bucas

knollieke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-08 23:09

Ik heb onderussen nog steeds geen antwoord van de verkoper Hamer
Maar ik heb ondertussen bucas zelf gecontacteerd en al evenvlug antwoord gekregen Haha!
En ze gaan de dekens herstellen! Pling Knipoog