Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ben bang dat er geen oplossing voor bestaan, de een is nou eenmaal creatiever in zijn poepmanieren dan de ander
Melis20 schreef:Ik heb ook bilkoorden maar heb daar nooit last van, ik denk dat het ene paard netter is dan de ander. Die van mij is netjes.
Bah, wat is dat ding ranzig zeg.... Helemaal geweldig als mijn merrie hengstig is en die derrie er ook nog eens over heen gooit.... Ieuw, ik maak het koordje dus maar regelmatig schoon... Melis20 schreef:Ik heb ook bilkoorden maar heb daar nooit last van, ik denk dat het ene paard netter is dan de ander. Die van mij is netjes.
Amigo gaat ook altijd in zijn eigen stront liggen, ookal is zijn stal nog zo schoon. Zal wel lekker warm zijn ofzo
Myrano schreef:jesito schreef:Die van mij krijgt het zelfs klaar om op zijn staartflap te schijten!Nee alleen dat haar hele staart en alles steeds onderhangt en het is een vieze baggerzooi.
Zal mijn pony dan anders poepen dan anderen.

meggiemeg schreef:Waarom maak je niet aan beide kanten ogen er aan vast zodat je er bilkoorden aan vast kunt maken, kan je dat staartkoord achterwege laten en waait je deken ook niet op.