Deken te groot?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Bo_Y

Re: Deken te groot?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 15:08

Sosha schreef:
Het lijkt of de deken van voor goed zit, maar van achter te lang. Heb ik met mijn pony met kort ruggetje ook wel eens last van. Ik neem ze dan midden op de rug aan de binnen voering een stukje in, zodat ie niet meer zo over de kont heen hangt. Ik heb alleen altijd 0 grams dekens, weet niet of het met een vulling ook werkt.

Er is voor mijn pony van 143 cm ook een Rambo van 6,3' onderweg, heb gepast met een Amigo, ben dus ook heel benieuwd hoe die gaat passen en of ik moet knutselen of niet.

dat probleem heb ik ook met mijn paard. Ik heb mijn paard altijd onder een deken staan die achter te lang is. Heeft ze geen last van.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 15:14

mijn dekens zitten ook zo...ze zijn iets te groot,dat vind ik niet zo erg,dan blijt hun kont ook lekker warm.

Sosha

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 09:52

Die Rambo ligt er inmiddels al weer een tijdje op, maar hangt nauwelijks over en trekt ook niet de voorkant strak. Nog geen schuur of drukplek te zien. Hij heeft ook niet meer zo'n jeuk plek op de hals waar de deken altijd "op hing".

Voor het eerst dat ik een deken heb die ik er niet minstens 2x per dag af hoef te halen om te controleren op schuurplekken. Ben er tot nu toe erg blij mee.