Graasmasker?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

vuurneon

Re: Graasmasker?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-08 21:48

hahaha hij heeft 7 week lang met een halve muilkorf omgelopen vanwege een tumor dusse dat leek zieliger denk ik dan zo'n ding Haha!

cherish

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 21:55

ow ja inderdaad, nou succes ermee!

knoevel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 13:50

Fiffill schreef:
Wij hebben ook zo'n ding, soort muilkorf is het. Lachen Werkt prima, alleen hebben we er een extra band aangezet omdat madam slim genoeg is hem af te schuren.
Afbeelding
Ik weet alleen niet meer waar we hem vandaan hebben.

ik heb deze ook gehad voor mijn paard, werkt idd goed, mits goede pasvorm en zeker niet te groot kopen (wat ik dus eerst had, want dan kunnen slimme paarden erlangsdoor grazen Knipoog )
mijn paard is alleen zo een gulzige dat hij gewoon het gaatje groter heeft uitgebeten en dus uiteindelijk de korf geen effect meer had omdat ze alle rubber heeft opgegeten. let hier dus op Tong uitsteken

dekoezegtboe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 19:22

ik heb er hele goede ervaringen mee... bij ons op stal hebben 4 van de 7 paarden er een om Knipoog
ik dacht dat het wel voor problemen zou zorgen bij mijn haflinger, maar dat is dus niet waar... ze werd er niet gefrustreerd van en het ging heel goed.

2 andere paarden deden hem steeds af maar ze hebben hem nu met tywraps aan een stalhalster gemaakt en nu krijgen ze hem niet meer af...

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 11:01

Ik heb het drie weken geprobeerd. Iedere dag een paar uurtjes, maar mijn shet ging er absoluut niet mee eten. Ze ging zielig in een hoekje staan kijken. Voor mijn pony is het dus geen succes.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-08 12:23

Bedankt ook voor de handige tips! Lachen
Ik weet nu iig genoeg om dat ding op zijn hoofd te houden!

Ik weet wel zeker dat mijn pony er mee gaat eten, hij heeft nog nooit problemen gehad met en muilkorf Lachen
(ja, alleen met een volledig gesloten muilkorf omdat hij daar niet mee kon eten Clown)