Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
roosbananas schreef:Mijne is in het begin van de week naar 100-150 grams gegaan en vandaag naar 0 grams.
Hij had het veel te warm onder de gevoerde deken. Hij was niet aan het zweten, maar z'n tong voelde ook erg warm aan en dat was beter onder 0 grams.
Bn vandaag ook lekker zonder deken gaan wandelen in het zonneke, heerlijk!
Darkness85 schreef:Vrijdag stond mn paard gewoon te zweten onder z'n 200gr onderdeken met daaroverheen een 0gr regendeken. Dus heb ik de 200gr onderdeken verwisseld voor een dunne 100gr onderdeken. Toen ik vandaag op stal kwam stond hij zelfs onder de 100gr onderdeken met 0gr regendeken te zweten.
Ik heb toen t hele zootje er maar af gehaald. Heb m alleen de ongevoerde regendeken om gedaan toen hij voor z'n dagelijkse 2,5u de paddock in ging. En ik heb er later niks onder gedaan. Het is in zijn stal nu warm zat. Zelfs al kan hij zn vacht niet op zetten door de deken is het nog steeds warm zat.
aldus bucas.comCitaat:Stay-Dry lining wicks moisture away and ensures that the horse is always dry
Tancreda4 schreef:Ja, die zijn idd ook niet goedkoopDaar heb ik twee 0 grams versies, 2 onderdekens en een zweetdeken van. Ook erg fijne dekens!
Ik heb overigens nog steeds een rhino original nieuw te koop, 200 gram, maat 6.6, voor de liefhebber