Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
whisper94 schreef:wij scheeren de paarden niet en ze krijgen ook geen deken op alleen als ze zweeten maar anders nooit
simongek schreef:Ik zal zelf nooit een paard scheren en daarna minder opdoen als dat hij ophad.
Dat begrijp ik tenminste uit jouw verhaal.
Safiera schreef:Ja, japie, ik zou de fleece er onder uit halen bij de shet. Ben sowieso niet zo voor fleecedekens als onderdeken.
Mijn pony staat nu onder 250 gok ik zo. De onderdeken (van 100 gr) is er sinds eergisteren onder uit. Pony van mijn zusje staat onder 300 gr. Ook daar is de onderdeken van 100-150 gr onderuit nu. Let wel, ze zijn allebei ongeschoren.
yvonne1408 schreef:Even een vraagje hahaha
Die van mij stond onder een 300 gram maar nu is het zulks lekker weer en heeft hij een 100 grams op nu en vandaag lekker bloot op de wei gestaan. Hij is trouwens niet geschoren en hij begint ook al te verharen. hebben jullie dit ook (het verharen bedoel ik). En gaat het zo een beetje goed met de dekens? soms weet ik het echt niet meer hoor hahaha op de stal waar ik sta doen ze het ook allemaal anders grrrr. Dit is mijn eerste eigen paard dus het is voor mij nog echt zoeken naar de juiste weg.
Groetjes Yvonne