Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kyrseltje schreef:Vraagje, ik ben opzoek naar een warme deken voor op de trailer voor mijn paard. Dus een zweetdeken o.i.d. die ook met buitentemperatuur min zoveel tot plus 5 warm genoeg is. Weet dat een tijd terug hier één genoemd werd maar kan het niet meer vinden..
En wat vinden jullie van uitrijdekens? Een vriendinnetje vroeg laatst of ik die niet nog moest hebben. Maar paard is niet geschoren, dan vind ik dat persoonlijk helemaal niet nodig? Zo koud is het in Nederland ook weer niet? Of denk ik daar te simpel over?Geschoren snap ik het wel, maar hij heeft gewoon zijn eigen vacht, wel erg dun maar toch. Daarmee moet hij het toch wel volhouden, ook met in-en uitstappen?
Kyrseltje schreef:Vraagje, ik ben opzoek naar een warme deken voor op de trailer voor mijn paard. Dus een zweetdeken o.i.d. die ook met buitentemperatuur min zoveel tot plus 5 warm genoeg is. Weet dat een tijd terug hier één genoemd werd maar kan het niet meer vinden..
En wat vinden jullie van uitrijdekens? Een vriendinnetje vroeg laatst of ik die niet nog moest hebben. Maar paard is niet geschoren, dan vind ik dat persoonlijk helemaal niet nodig? Zo koud is het in Nederland ook weer niet? Of denk ik daar te simpel over?Geschoren snap ik het wel, maar hij heeft gewoon zijn eigen vacht, wel erg dun maar toch. Daarmee moet hij het toch wel volhouden, ook met in-en uitstappen?
Amiigo schreef:Kyrseltje schreef:Vraagje, ik ben opzoek naar een warme deken voor op de trailer voor mijn paard. Dus een zweetdeken o.i.d. die ook met buitentemperatuur min zoveel tot plus 5 warm genoeg is. Weet dat een tijd terug hier één genoemd werd maar kan het niet meer vinden..
Ik gooi altijd 2 zweetdekens over elkaar, paard is geschoren. Raampjes dicht zeil open mits het hard regent.
Ik gebruik een zweetdeken met in- en uitstappen, uitrijdekens alleen als het regent en koud is, een waterdichte dan.
tiwi1969 schreef:Dat is lief Suus! @mette, maar ik denk ook dat die niet past, Mette is toch net een stukje groter.
Gelukkig weet ik zijn Rambo maat door zijn eczeemdekens.
Net nu ik voor Cherise er een beetje uit ben wat tot nu toe handig is zit ik nu weer met Blacky te klooien en met 24/7 buiten komt het nog kritischer...