vandaag niks , maar vanavond weer de 0 grams wordt moe van deze wisselende temperaturen
Mizora
Geplaatst: 25-04-13 19:51
Ik heb een dilemma, zaterdag en zondag wordt het 's nachts 2/3°C. De hele winter heb ik 5°C aangehouden als temperatuur om hem onder zijn 0gr te zetten. Ik ben hem nog niet één keer rillend tegen gekomen, maar ik ben er natuurlijk niet 's nachts. Wel of niet onder dek zetten? Zijn schoft krijgt namelijk eindelijk weer wat haar.
woensdag en donderdag stond ze zonder, maar vanavond toch maar opgedaan aangezien het morgen dus geen geweldig weer word.. wordt tijd dat het fijn blijft, ben die dekens ondertussen moe..
Nouvel
Geplaatst: 25-04-13 21:32
oef, heb me op zitten vreten op m'n werk... m'n merrie stond nog onder de smartex en vanmiddag werd 't toch ineens warm toe de zon doorkwam! en ik kon niemand te pakken krijgen die haar deken even af kon doen...
Gauw om 5 uur gelijk langs stal gereden, en toen stond daar een lekker windje en was ze niet eens abnormaal warm onder 'r deken... voor niks druk gemaakt...
Hier was het enorm warm vandaag, moet er niet aan denken dat ze met dek stond Ze stond heerlijk bloot. Nu valt de kou ook nog wel mee, maar ze krijgt vanavond de 0 gram op. Morgen overdag eventueel dikker als het te koud wordt, maar zo is ze iig beschermt tegen de regen.
Woensdag op donderdag heeft mijn merrie zonder deken gestaan, maar gisteravond haar regendeken maar weer op gedaan. Deze houdt ze op tot zeker volgende week.
pown zit niet zo mooi meer in haar vacht sinds de deken eraf is lijkt wel alsof haar vacht overreind is gaan staan
Nouvel
Geplaatst: 27-04-13 21:53
Heeft mijn jonge paard sinds de deken eraf is, met de koude weer gaan ze toch de vacht weer wat uitzetten... komt wel weer als het weer warmer wordt...
hier heb ik hem vanochtend weer afgetrokken en ga hem zo weer opleggen aangezien ze weer regen verwachten vannacht. hij staat dan onder een ongevoerde regendeken
zit wel te twijfelen wanneer ik hem nu definitief aflaat, het weer is steeds zo aan het kwakkelen dat het mij aan het twijfelen brengt