Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ladylay schreef:MarissaM schreef:pony staat nog steends onder de bucas all in one ( nog geen dekens eronder gehad ) voelde nog lekker warm eronderis helemaal geschoren , zonder hals
Bij de Bucas moet je er 1 overheen doen, en niet eronder.
Als je dat doet, werkt het systeem niet meer
_bloempje_ schreef:Mijn paard ( ongeschoren ), staat op dit moment onder 500 grams.
Ik zou ook altijd hebben geroepen dat het voor een ongeschoren paard veels te veel is, want zo lijkt het ook.
Mijn paard staat wel zonder hals en daar krijgt hij dan ook een aardig teddy vachtje. Ondanks dat het gewoon een kwpn is, is hij er gewoon erg vatbaar voor.
Ik moet ook wel zeggen dat de ene stal ook niet met de andere stal te vergelijk is. Hij staat wel in een binnenstal, maar deze stal is kleinschalig en ligt midden in de polder. Als je met je auto er naar toe rijd, zie je de temperatuur gewoon dalen. Het is er altijd een stukje kouder.
Maar goed dat wilde ik even toevoegen, omdat ik ook altijd zou hebben gezegt dat het mischien wel teveel is. Maar nu ik dit paard heb, weet ik dat het echt erg verschillend kan zijn.
ladylay schreef:Bij de Bucas moet je er 1 overheen doen, en niet eronder. Als je dat doet, werkt het systeem niet meer
Tancreda4 schreef:ladylay schreef:Bij de Bucas moet je er 1 overheen doen, en niet eronder. Als je dat doet, werkt het systeem niet meer
Ik heb de rain, maar heb er wel een onderdeken onder. De fleecewerking heb ik dan niets mere aan idd, stay dry fleece, maar ze was te koud eronder. Zit er wel over te denken om de medium versie ervan te kopen, maar dat vind ik best pittig. Eerst maar even mijn Rhino original verkopen![]()
Alle paarden zijn verschillend, als ze het maar niet te warm of koud onder de dekens krijgen en dat in de gaten wordt gehouden
Tancreda4 schreef:De rain heeft die luxe niet toch dat hij zich 'aanpast' dat is toch alleen bij de all in one het geval? wat ik wel fijn vind is dat je er een nattig paard onder kan zetten, vandaar dat ik uiteindelijk ook een medium (150 gram vulling bij de 100 gram staydry) wil aanschaffen. Maar momenteel gaat het op deze manier wel goed. Onderdeken is van rambo, en heb ik van voren vast kunnen zetten met het klitteband, en achter vast aan de bilriemringen