td_kommer schreef:kaatje77 schreef:. Heb Kommer ook eenmaal geprobeerd, nou messen waren tweeweken onderweg en echt niet goed geslepen
Beste Karin,
Als messen niet goed geslepen zijn dan moet je ze terug sturen, daar heb je alle recht op. Kan je mij vertellen wanneer je die veemessen naar ons hebt opgestuurd. Ik kan in mijn computer niet terug vinden dat ik ooit veemessen van jou heb ontvangen.
Even terug gekeken in mijn mailbox: 28 november verstuurd nav mailcontact en duidelijk vermeld met SPOED. Op 5 december moesten ze alleen nog getest worden en werden ze diezelfde middag verstuurd, tenminste dat werd in de mail geschreven.....daarna wederom met jullie contact opgenomen op 9 december en toen zijn ze pas terug gestuurd volgens mailverkeer, maar heb ze pas op 12 december ontvangen....heb er zelfs klanten voor af moeten bellen

Was een duur grapje, vandaar dat ik het vertrouwen geheel kwijt ben in jullie en ze daarom ook niet voor een tweede keer naar jullie op zou sturen, ik zie het als een groot verlies, zowel de slijpkosten alszijnde de klanten die ik af heb moeten bellen.