Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
:D:D
, en als ze straks naar stal gaan doe ik op stal zomerdeken en in de bak regendeken, tot het kouder wordt dan krijgt ie een winterdeken op 
Tooske schreef:Ik heb daarstraks de 200 grams opgedaan lekker warm!
Hij staat dan wel in een hele frisse stal.
Een paard krijgt het echt niet koud met dit weer en s nachts is het nog boven de 10 graden. Wat wil je um in de winter op doen als je er nu al een 200grams op hebt liggen?? rowo schreef:Tooske schreef:Ik heb daarstraks de 200 grams opgedaan lekker warm!
Hij staat dan wel in een hele frisse stal.
Nu al een 200 gramsEen paard krijgt het echt niet koud met dit weer en s nachts is het nog boven de 10 graden. Wat wil je um in de winter op doen als je er nu al een 200grams op hebt liggen??
?
. En zolang ze helemaal niet zweet of klammig aanvoelt gaat dat helemaal goedkomen. 
vind een 200 gram écht belachelijk! een zomerdeken is wel voldoende denk ik. moet je nagaan dan mijn dikste winterdeken 300 gram is en daar heeft ie het maar mee te doen, en als het écht koud is (wat het hier in nederland niet is) krijgt ie er een fleece deken onder.
lotteluvah schreef:Vinden jullie dat ik mijn pony al een regendeken op kan doen?
Mijn pony staat dag en nacht buiten met de mogelijkheid om zelf naar binnen te gaan.
Ik twijfel heel erg (eerste jaar dat ze een deken op krijgt).