Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Simone schreef:Ik heb gisteren ook zoiets gemaakt alleen heb een iets ander recept:
- Voeg de knoflooksap en alle andere ingrediënten toe aan het mengsel en laat het liefst een paar dagen trekken.
Het staat nu te trekken en zondag gaat het mee naar stal om te kijken of het werktHeb het nu voor het eerst gemaakt dus ben ook benieuwd of de verhoudingen kloppen. Dus als iemand tips heeft?
Diablo schreef:Nee, ik vond dat erg meevallen. Het opspuiten ruik je wel, maar tijdens het rijden vind ik het eigenlijk helemaal niet stinken.
udine5 schreef:_Simone schreef:Ik heb gisteren ook zoiets gemaakt alleen heb een iets ander recept:
- Voeg de knoflooksap en alle andere ingrediënten toe aan het mengsel en laat het liefst een paar dagen trekken.
Het staat nu te trekken en zondag gaat het mee naar stal om te kijken of het werktHeb het nu voor het eerst gemaakt dus ben ook benieuwd of de verhoudingen kloppen. Dus als iemand tips heeft?
iets anders??? compleet anders bedoel je. en ik vind de mijne werk genoeg dus een paar dagen in laten trekken vind ik geen goed plan. en tips??? ja hoor zie mijn post![]()
_Simone schreef:udine5 schreef:
iets anders??? compleet anders bedoel je. en ik vind de mijne werk genoeg dus een paar dagen in laten trekken vind ik geen goed plan. en tips??? ja hoor zie mijn post![]()
_Simone schreef:Het koken en laten trekken kost inderdaad wel wat werk en je hele huis stinkt ervanmaar ik heb het vandaag getest en het lijkt wel goed te werken
Morgen komt de test waarin de spray op buitenrit wordt uitgetest.
Diablo schreef:_Simone schreef:Het koken en laten trekken kost inderdaad wel wat werk en je hele huis stinkt ervanmaar ik heb het vandaag getest en het lijkt wel goed te werken
Morgen komt de test waarin de spray op buitenrit wordt uitgetest.
Maar zonder al die extra moeite (en vooral tijd) werkt het ook.....
Si_monee schreef:iedereen barst hier van de ideeen! Lachen man om het zelf te maken!ook maar eens een antiklit spray proberen te maken
Heeft iemand daar ideeen voor'?