Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Majabeestje schreef:Ik ben altijd van het dingen uitpraten maar als ik dit soort verhalen lees moet ik me bedwingen om niet te adviseren vuurwerkbommetjes richting hun kinderen te mikken, kijken of zij net zo hard kunnen rennen als jouw paarden. Ik heb dit dus ook NIET geadviseerd..
Majabeestje schreef:moet ik me bedwingen om niet te adviseren vuurwerkbommetjes richting hun kinderen te mikken, kijken of zij net zo hard kunnen rennen als jouw paarden. Ik heb dit dus ook NIET geadviseerd..
A3a1 schreef:Misschien moet je meldingen gaan doen bij de vertrouwensarts.
Van in ieder geval verwaarlozing van de kinderen.
Dit kun je meerdere malen doen, iedere keer als je denkt dat er sprake is van verwaarlozing, lichamelijk of geestelijk van de kinderen.
Dit kan anoniem en voordeel je krijgt jeugdzorg die zich er mee gaat bemoeien.
Dus het gezin komt op de radar.
A3a1 schreef:TS we hadden gelijk gepost, dus ik haal het even naar onderen.A3a1 schreef:Misschien moet je meldingen gaan doen bij de vertrouwensarts.
Van in ieder geval verwaarlozing van de kinderen.
Dit kun je meerdere malen doen, iedere keer als je denkt dat er sprake is van verwaarlozing, lichamelijk of geestelijk van de kinderen.
Dit kan anoniem en voordeel je krijgt jeugdzorg die zich er mee gaat bemoeien.
Dus het gezin komt op de radar.
naomiiiii schreef:Lekker makkelijk gezegd. Verhuizen is niet zo makkelijk als een brood kopen in de supermarkt hoor. Sorry maar dat is echt een domme opmerking.
superpony schreef:naomiiiii schreef:Lekker makkelijk gezegd. Verhuizen is niet zo makkelijk als een brood kopen in de supermarkt hoor. Sorry maar dat is echt een domme opmerking.
Pardon? Wij hebben zelf ook weleens een huis verkocht en gekocht en technisch gezien is dat echt niet zo heel moeilijk.
TS haar situatie is alleen anders en voor haar is het geen optie.
Zoals je leest, zijn de mensen voor haar wel mede door die buren weg gegaan, dus voor heel veel mensen is het wel degelijk een reden om te verhuizen.
Wij zoeken ene huis met grond, maar gaan ook zeker hier weg vanwege de buren.
Het was ook gewoon een oprechte vraag naar TS of dat niet een optie is. Ook omdat het gewoon zo is dat dergelijke situaties echt niet gezond zijn voor mensen. Maar als er nog genoeg positiefs is de rest van het jaar, is het niet nodig.
Voor anderen dus wel. Tijdens onze zoektocht proberen we ook heel goed op te letten. Als ik een ideaal huis tegenkom met grond voor paarden en paarden mensen vertrekken er, is dat soms ook niet voor niks. De ervaring leert dat paarden houden aan huis vaker gezeur met buren oplevert.
bedenk ik me nu.
zou mooi zijn als dat al wat overlast scheelt!