Hoe doen jullie dat met DIT vreselijke weer

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-14 13:46

Daar zou ik ook geen problemen mee hebben San87, die drie uurtjes. Daar zou mijn paard ook geen problemen mee hebben denk ik zo :)
Maar mijn stalgenoten hun paarden gaan begin van de avond naar binnen en blijven tot sochtends 8 uur op stal. Sowieso al veel te lang wat mij betreft, maar nu is het in de avond en nacht juist lekkerder buiten en binnen blijft de warmte lang hangen :(:)

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-14 15:09

Ja, dat is minder. 's Nachts buiten kan hier helaas niet (willen ze niet hebben ivm toezicht), dus mijn paard staat van 's ochtends zeven tot 's avonds negen buiten. En met die hitte staat ie dan 's middags op het heetst van de dag binnen, anders ook gewoon buiten. Zijn stal blijft gelukkig heerlijk koel, vooral 's nachts is het heerlijk :D.

xxkimxx96

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-14 15:27

Mijn paarden staan altijd buiten, maakt niet uit wat voor weer. Tenmisnte als het min 20 ofzo wordt dan gaan ze natuurlijk wel naar binnen.
De reden dat ze altijd buiten staan is omdat ze op een groot wieland staan met een stuk bos en veel schuilmogelijkheid. Ze kunnen er altijd zelf voor kiezen of ze in de hete zon of harde regen willen staam. Het gekke is dat ze dat meestal ook gewoon doen ondanks de mogelijkheid om te schuilen _O-

baszo17

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-14 15:33

Mijn paarden zijn gelukkig altijd droog.
ze gaan zodra het regent onder de kap staan. hierdoor blijven ze droog... ze hebben en schuilstal met 2 hectare land, altijd droog die beesten!! :)