Nu nog wat strakker leren lijntjes trekken..

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
anneliesdj schreef:Ik ga dit zeker proberen, wat een geweldig idee.
Vandaag nog veel regen voorspeld dus morgen proberen en ik neem de camera mee om het bewijs vast te leggen.
@ lotte, zo te lezen gaat het om het contrast, dus ik denk dat het bij een bonte met veel wit voldoende is wat zwarte strepen te maken, of bij een bonte met veel zwart, daar witte strepen op te maken.
Zowieso hebben bonte paarden al minder last dus dat contrast werkt dus blijkbaar al.
git schreef:Suusie22 schreef:Stalstiften? Die gebruiken ze oa in de veehouderij. Blauw diet misschien ook al wel zn werk
Volgens mij gaan die er niet zomaar weer af, en loopt je paard dan echt lang met strepen rond.
Mabotje schreef:En in een lege ketchup-fles doen, zoals sommigen zeggen, dat werkt niet? Of is het spul daar te dik voor dan? Ketchup is toch ook niet superdun?
@RianneH: hij ziet er niet uit, maar als het maar werkt
LauLoveTosca schreef:haha geniaal topic
mijn verzorgpony's zou ik wel willen doen nu ze geen ZE deken omhebben (eigenaren hebben geen verstand van paarden en het was te "warm" deken voor ZE maakt echt niet uit maja en laat staan dat ik ze ga verven of de overburen vinden al dat ik ze als leeuwen behandel omdat 1 kan steigeren op commando....)