Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
HalloDan schreef:Fransje_70 schreef:Nou een dier kan best goed voor zichzelf zorgen hoor, en een dagje een keer in wat drollen staan gaat ie echt niet dood van. En een dagje geen 'aandacht' ook niet. En geborsteld worden al helemaal niet. Als paard eten drinken heeft en een warme (schuil)stal is er niets aan de hand, baasje lijdt er meer onder dan paardje.
Mijn paard kan zelf haar stal niet open maken en even een frisse neus gaan halen of even de beentjes buiten strekken. Die van jou wel?
Maar ga denk ik vanmiddag, heb ik meer kans dat het wat dooit! Moet nu boodschappen doen... Kan ik kijken hoe de auto zich houd op de binnenwegen van Maarssen
Fransje_70 schreef:Zilfstar schreef:Dank voor de waarschuwing!
Als er niet geveegd is op de Groeneweg of gestrooid parkeer ik denk ik bij de begraafplaats. En loop de rest...
Hee Zilf hoe is het parkeren bij het kasteel, daar kan je achteraan eruit lopen ben je ook vlakbij?
Zilfstar schreef:Ja dat is ook een optie! Maar dan moet ik eerst een stuk langs de Vecht en als dat OOK niet gestrooid is pak ik liever binnendoor Oud Zuilen heen en dan op het Kerkhoflaantje. Dan hoef ik bijna nergens langs waterMaar ga denk ik vanmiddag, heb ik meer kans dat het wat dooit! Moet nu boodschappen doen... Kan ik kijken hoe de auto zich houd op de binnenwegen van Maarssen

jamiroquai schreef:Ijssnuiver, ik sla ook wel eens een dagje over, dat is een voordeel van een pensionstal. Ik ga zelf zowizo niet elke dag naar mijn paard, maar wil toch dat hij niks te kort komt. Dat paard mist mij echt niet op de dagen dat ik niet kom. (Ik heb hem nog nooit horen klagen...)
Maar ik denk dat als je je paard niet op een pension hebt, je dat iets moeilijker kunt voorstellen. Omdat je zelf die luxe niet hebt. Ik zou ook het liefst elke dag gaan, maar omdat dat nu eenmaal niet gaat moeten we het maar zo doen.( Ik voel me daar ook wel eens schuldig over hoor!)
Voor mensen die hun paard aan huis hebben; jullie hebben geen keus, de paarden zijn helemaal afhankelijk van jullie. Dat heeeft voordelen en nadelen! Het is wel heel gezellig en haan automatisch een paar keer per dag.

.
Ze moeten immers toch een schone stal krijgen, en gelukkig is m'n vader vrij onverschrokken in de auto dus dat komt goed uit