Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
hestejente schreef:mirka1994 schreef:Verder moet ik zeggen dat ik het niet zo heel vervelend vind eigenlijk met het water zeulen entc. Ik vind het altijd wel wat hebben, lekker warme choco op stal. En vorig jaar toen het zo sneeuwde was ik met een aantal vriendinnen op stal, we hebben hele mooie fotos gemaakt. Het was heel koud en nat met die sneeuwstorm maar we hadden alledrie het zelfde gevoel: Er was geen andere plek waar we op dat moment liever wilde zijn.. Laat maar komen die koude periode. Ik denk dat je het het beste kan accepteren want anders maak je het je zelf wel heel moeilijk deze winter.. Succes iig!
Hadden wij maar warme choco bij de wei, of een kantinetje...En paarden die gewoon uit die emmer drinken, in plaats van eerst een kwartier te staan snurken en miepen alsof je daar met een marsmannetje staat ipv met gewoon water. De paarden in mijn paard zijn groepje zijn het probleem niet. De lusitano in het weitje ernaast wel
Suusje1972 schreef:Hier in het Noorden een mooie witte wereld met een heerlijk zonnetje erbij. Ach zo is het toch wel weer mooi. Gelukkig is de paddock nog niet bevroren en de waterbakken ook nog niet.
Alou schreef:mijn paardje staad in een stal met een uitloop op het beton!
Maar dat beton word super glad, en strooien is weer niet goed voor de hoeven. daarnaast heb ik geen automatische drinkbak meer... dus nu staat er een ton buiten... maar die zal toch echt naar binnen moeten anders kan ze niet drinken omdat het bevriesd! maar dat word die stal weer zo snel kleiner met een grote drinkbak er in!
Bravura schreef:En dan maar wachten tot dat pak sneeuw valt as dinsdag, zoals ze voorspellen!
obelix schreef:Ik heb ze hier ook op het land staan, als het redelijk weer is op het gras en bij nat weer lopen ze op een afgetrapt stuk.
Vanmorgen viel het mee met de waterbakken, niks bevroren,viel mee gelukkig. Volgende week gaan wij ook nog even snel kuil inslaan,voordat we straks niet meer weg kunnenDan hebben we iig een voorraadje liggen. Kwa rijden ligt hier alles ook op een heel laag pitje nu.. Ik kan het bos nog wel in,maar dat is maar met 1,de andere 2 is geen succes
![]()