Ik vind het prima spul, je moet het wel royaal opspuiten. Ik ga geen grote flacon bestellen vanwege de eerder genoemde redenen. Het bedrijf zal eerst met wat ingredienten moeten komen. Ik vind het dus goed spul maar heb het bedrijf gemaild dat ik niet eerder groot ga bestellen eer ik de bestanddelen weet...
Ik heb hem besteld en had hem binnen 2 dagen binnen. Mijn vriend had er ook ene besteld voor zijn paard maar heeft hem nooit gekregen terwijl we wel 2x een mail daarover hebben gestuurd.. Raar maar ja. Niemand heeft dus info gekregen over de stoffen.. vind dat wel raar. Zelf heb ik mijn proefverpakking gebruikt en ik vond hem wel fijn dus ik zou hem wel willen bestellen maar ja...
Ik heb hem nu net binnen... Er staat wel dat er geen citronella in zit waar mijn paard soms op kan reageren. Daarbij staat erbij dat natuurlijk is dit betekend dus dat die stof die in vee rust zit hier niet in zit.
Ik ga hem denk ik dus gewoon opspuiten ga hem eerst denk ik bij me eigen in me lies spuiten en als ik er geen rare dingen van krijg zal mijn paard het denk ik ook overleven. Alhoewel ik toch graag de ingrediënten zou willen weten.
AaronYve
Geplaatst: 27-05-09 14:07
Dabo schreef:
Evelyne79 schreef:
Ik vind het kleine formaat flesje wel handig, kun je vullen met je eigen vliegenspul en meenemen voor als je het ergens onderweg een keer nodig hebt
ik heb het mn proefverpakking binnen gekregen dop was los dus het lekte uit het flesje. Het stinkt wel erg. Ben benieuwd of het echt goed werkt.
Shattered
Geplaatst: 27-05-09 18:35
Het stinkt vreselijk en werkt voor geen meter. Heb ook echt flink gespoten, maar het hielp niet.
Het ziet er uit als antiklit spul, kan het niet zijn dat ze de ingrediënten niet prijs willen geven omdat het een combinatie is van bestaande producten? Vliegenafweer en antiklit ?
Nou, bij mij helpt het iig niet meer tegen de zomer exeem mugjes helaas, wat ik eerder dacht. verder heb ik het nog niet uitgeprobeerd
Silence
Geplaatst: 27-05-09 19:24
Ik had ook gemaild over de ingrediènten. Kreeg een mailtje terug dat ze het niet vrij mochten geven, maar aangezien ze ook de makers zijn van o.a Atex Daas konden ze me garanderen dat het veilig was. Ik heb aangegeven het flesje dan direct weg te gooien aangezien ik niet iets op mijn paard ga spuiten zonder te weten wat erin zit. Kreeg ik een mail terug dat ze begrip hadden en dat hij met de baas zou overleggen of hij iets vrij mocht geven.
Ben benieuwd of ik daar wat op hoor.
Issy
Geplaatst: 27-05-09 19:24
Nou mijn paard kreeg na het opspuiten van de proefflacon, dus toch een allergische reactie, waar ik gespoten had, verschenen na ongeveer een uur, dikke zwellingen. Gelukkig had ik niet heel mijn paard ermee ingespoten, en gelukkig trokken dezezwellingen na twee dagen weer weg, maar het zag er naar uit, en waren ook pijnlijk als je er op drukte. Voor mij dus geen Zzimply meer. Ben benieuwd of er meerdere zijn met toch een allergische reactie?
Elsskippy
Geplaatst: 27-05-09 21:41
Ik heb hem vandaag binnengekregen,de dop zat los en is gaan lekken. De hele kamer stinkt ernaar, bah bah bah. Ik kan het nog niet uitproberen want ik heb hier nog steeds geen vliegen en dazen.