Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ingaa schreef:Nies_ schreef:Ik bestel sowieso niet bij agradi, maar voor 10 euro koop ik in principe liever nieuw.
Vind trouwens dat er nog bizar veel gevraagd wordt voor 2e hands dekensVoor die paar tientjes koop ik dan liever nieuwe.
Mijn rhino's zijn ook twee de hands maar allebei met geluk dat iemand de verkeerde maat had, dekens roken zelfs nog naar ruitersportzaak.
Heeft me een boel geld gescheeld, Nieuw was ik 370 euro kwijt geweest en nu 170 euro.
Wel de hele zomer goed alles in de gaten gehouden of ze in goede staat aangeboden werden.
kusvoorjou schreef:Grrrrr ik heb geen extra deken en heb vanavond haar deken af gedaan. Ze was zeiknat, terwijl het een waterdichte deken moet zijn... Ze staat gelukkig in een grote loop stal met meerdere paarden en veel stro, en ze hadden een 0 gram regen deken op. Hopen dat ze het vannacht niet koud heeft en morgen overdag moet ze maar binnen blijven... Kan pas savonds terug gaan met die deken naar de winkel...... Ben zo ook kwaad grrrr
Nouvel schreef:dat is wel waardeloos inderdaad...
om die reden heb ik wel altijd reservedekens liggen, dan kun je wisselen als het nodig is...
MoniekV schreef:kusvoorjou schreef:Grrrrr ik heb geen extra deken en heb vanavond haar deken af gedaan. Ze was zeiknat, terwijl het een waterdichte deken moet zijn... Ze staat gelukkig in een grote loop stal met meerdere paarden en veel stro, en ze hadden een 0 gram regen deken op. Hopen dat ze het vannacht niet koud heeft en morgen overdag moet ze maar binnen blijven... Kan pas savonds terug gaan met die deken naar de winkel...... Ben zo ook kwaad grrrr
Volgens mij waren er genoeg mensen die zeiden dat je beter een andere deken kon kopen
ingaa schreef:Ben toch blij dat ik gister de onderdeken eronder gedaan heb, vandaag voelde ze fijn aan onder de 350 gram. Twijfelde erg of het niet teveel zou zijn maar nu met die regen heeft ze het blijkbaar wel nodig.
Laat hem er voor het weekend ook maar onder, kan maandag pas weer naar stal.
Vorig jaar heeft ze niet meer dan 250 gram opgehad, zelfs niet met de sneeuw. Toch apart dat het zo verschilt.
Nouvel schreef:ik denk inderdaad dat het de snelle overgang is, ik heb de mijne ook nooit zo snel onder 200 gehad, vorig jaar ging 'ie pas met 5 graden overdag naar de 200 en was 'ie altijd onder de 100 goed warm en onder de 200 snel te warm...
Nies_ schreef:Nouvel schreef:ik denk inderdaad dat het de snelle overgang is, ik heb de mijne ook nooit zo snel onder 200 gehad, vorig jaar ging 'ie pas met 5 graden overdag naar de 200 en was 'ie altijd onder de 100 goed warm en onder de 200 snel te warm...
Mijn 2-jarige stond vanmiddag ook even te trillen als een rietje, had m bijna een deken op gegooidMijn merrie heb ik normaal tot eind oktober met alleen de smartex rain staan, dus dat klopt inderdaad wel.