dreamheart schreef:Ik zou voor 2e hands gaan. Bjj Agradi duurde het erg lang voordat mijn bestelling binnen was ( & ben je nog duurzaam bezig ook)
Heb hem pas maandag de 26e nodig

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nies_ schreef:Ik bestel sowieso niet bij agradi, maar voor 10 euro koop ik in principe liever nieuw.
Vind trouwens dat er nog bizar veel gevraagd wordt voor 2e hands dekensVoor die paar tientjes koop ik dan liever nieuwe.
keeyzie schreef:Fabster schreef:Wat ik zo op internet kan vinden, heb ik keuze uit:
G Horse
Nieuwzeelandse regendeken
GPD
G horse en GPD zijn goedkoop. De nieuwzeelandse 150 euro.
Heeft iemand hier van gehoord/ervaring mee? Ik moet wel iets. En anders koop ik 2 goedkope. Als ze niet geheel waterdicht zijn, moet ik ze dus vaker wisselen. Wel een gedoe, maar nu staat hij in de regen bloot, omdat ik anders voor de nacht niks heb. Vind ik ook niet ideaal met deze kou.
Sorry voor het spammen, dames, maar ik ben redelijk wanhopig. Had vorige maand even niet genoeg geld om 2 Amigo's te kopen, dus dacht: doe ik er volgende maand nog 1. Had er niet op gerekend dat ik ze niet meer kon krijgen...
Wij hebben op stal nu sinds kort Dutch Horse Rugs, enorm fijne dekens met eenzelfde pasvorm als AmigoEn vallen qua prijs enorm mee. Ik durf alleen niet met zekerheid te zeggen of ze ook echter 24/7 waterdicht zijn. Ze hebben namelijk wel een naad op de rug.
tiwi1969 schreef:Uiteindelijk heb ik toch gekozen voor de gewone Avanlance, deze is in de sale en was in de gewenste maat nog beschikbaar.
Het prijsverschil met de Pro werd daardoor wel erg groot en mijn paard sloopt haar dekens gelukkig niet dus durf ik de 600D stof wel een keer te proberen.
Dit mede n.a.v. de review van CK88 dat de gewone Avalance al zo goed is.
Helaas wordt het pas eind deze maand afgeleverd doordat ik wat andere dingen met levertijd heb bijbesteld. Op zich is dat niet zo erg, ze staat nu nog onder 0-grams met eczeemhals, over 2 weken gaat de 100 grams Amigo Bravo op. De nieuwe is 300 grams, dus echt pas voor als ze op haar nieuwe stal geschoren wordt. Verhuizing is 1 november.
Wel nog even 10% korting meegepakt, i.v.m. eerste bestelling en ingeschreven voor de nieuwsbrief. HZSIGNUP
En een gratis, simpel, halster (die mijn paard waarschijnlijk niet gaat passen) met code GIVEAWAY
Ben benieuwd naar de pasvorm, wordt vervolgd, zodra hij binnen is zal ik hem passen en foto's maken.
Nies_ schreef:Ik bestel sowieso niet bij agradi, maar voor 10 euro koop ik in principe liever nieuw.
Vind trouwens dat er nog bizar veel gevraagd wordt voor 2e hands dekensVoor die paar tientjes koop ik dan liever nieuwe.
Ghosttown schreef:Hoi allemaal!
Volgende week gaan we Fries scheren, en willen daarvoor een warme outdoor/regendeken kopen voor erna.
Het probleem is dat hij een moeilijke schoft heeft qua dekens, omdat hij ook van de voorkant heel breed is gaan bijna alle dekens die we tot nu toe hebben gehad aan z'n schoft schuren en uiteindelijk daardoor kapot.
Wat voor deken adviseren jullie in zo'n situatie? Goed/betaalbaar merk?
Alvast bedankt!
Nouvel schreef:super!
heb je nu een 6.3 onder de 6.6. wug?
Fabster schreef:Heeft iemand ergens nog een regendeken in maat 225 gezien? Had bij de pasrdendrogist de Amigo XL gekocht, maar aangezien ze 24/7 buiten staan is een wisseldeken wel handig. Maar bij de paardendrogist zie ik ze niet meer. Alles tot 215. Dat gaat m niet worden.