Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kaitlyn schreef:Misschien ben ik abuis maar Amigo heeft toch geen 195?![]()
http://www.paardendrogist.nl/product/11 ... 909?v=True
Deze 400 grams deken heb ik namelijk liggen. Vind ik voor nu nog te warm maar ik was er vanuit gegaan dat ze hier ook uit was omdat ze uit de regendeken van Amigo ook was uit gegroeid.. Edit, even in bestelgeschiedenis gekeken. Ik heb inderdaad een 191 helaas!
doemaar schreef:Iemand voor mij advies??
Ik wil een halsdeken kopen voor mijn fjord en heb de bucas Smartex dekens. Alleen nu wil ik ook een losse hals aanschaffen omdat mevrouw volledig wordt geschoren en van de regen huidplekken krijg op de hals.
Zou een L goed moeten zijn??
Kaitlyn schreef:Ik ga voor een Bucas deken, heb daar ook een regendeken van en die bevalt top!
Vooralsnog denk ik dat ik voor de Bucas Irish Turnout extra ga. Deze is 300 grams en hier kan ik een losse hals bijkopen en er liners onderdoen als het nog kouder wordt.
JenniferU schreef:Kaitlyn schreef:Ik ga voor een Bucas deken, heb daar ook een regendeken van en die bevalt top!
Vooralsnog denk ik dat ik voor de Bucas Irish Turnout extra ga. Deze is 300 grams en hier kan ik een losse hals bijkopen en er liners onderdoen als het nog kouder wordt.
Ik heb de bucas irish extra sinds gister in huis.
Besteld bij de paardendrogist. Ga hem morgen passen
Moet ook nog een losse hals idd bij kopen, liners heb ik al
Kaitlyn schreef:JenniferU schreef:Ik heb de bucas irish extra sinds gister in huis.
Besteld bij de paardendrogist. Ga hem morgen passen
Moet ook nog een losse hals idd bij kopen, liners heb ik al
Ja daar ga ik 'm ook bestellen, scheelt bijna 50 euro met Divoza door korting. Heb je je hals bijna voor haha!
Welke liners heb jij eronder?