Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Delen AUB zodat deze zéér besmettelijke ziekte tot een minimum uitbraak wordt beperkt!
Klanten die hun afspraak willen afzeggen kunnen deze zonder kosten annuleren.
Mijn apparatuur wordt na elke scheerbeurt gereinigd en na elke werkdag ontsmet evenals mijn kleding.
Ik ben NIET in de buurt van Zwolle werkzaam geweest, maar heeft u drachtige merries op stal en wilt u géén risico lopen dan is het verstandig om uw scheerafspraak te verzetten naar 2015.
Hopelijk blijft het bij deze ene melding.
Via deze weg wil ik de desbetreffende eigenaren veel sterkte wensen.
wortelsussie schreef:Mijn paard is niet geschoren en heeft tussen haar achter benen lange haren. Als je heel het paard scheert scheren jullie dit ook weg? Ik zit eraan te denken om alleen dat weg te scheren aangezien paard er soms last van heeft. Het zit aan elkaar geplakt en met poetsen trekt dat dus...
Kan dit gewoon?
evelien11 schreef:wortelsussie schreef:Mijn paard is niet geschoren en heeft tussen haar achter benen lange haren. Als je heel het paard scheert scheren jullie dit ook weg? Ik zit eraan te denken om alleen dat weg te scheren aangezien paard er soms last van heeft. Het zit aan elkaar geplakt en met poetsen trekt dat dus...
Kan dit gewoon?
Die lange haren kan je er toch ook afknippen?
ambernostar schreef:Ik rij drie a vier keer per week misschien vaker en hij zweet snel dus wouden we hem gaan scheren maar we weten niet welk model het beste is