Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
BopjeBo schreef:Tip voor een liner onder een Wug te knopen; niet alleen de clips bij het bilkoord vastklippen, maar ik gebruik ook een sporenriempje om de sluiting van de liner vast te zetten aan de sluiting van de Wug. Hierdoor blijft alles netjes op z'n plek zitten zonder dat de hele voorkant draait.
Voordeel van de liners is dat ze van glad materiaal zijn gemaakt, schuren hierdoor minimaal en gaat wel goed met de manen van m'n fries.
DaraBariton schreef:BopjeBo schreef:Tip voor een liner onder een Wug te knopen; niet alleen de clips bij het bilkoord vastklippen, maar ik gebruik ook een sporenriempje om de sluiting van de liner vast te zetten aan de sluiting van de Wug. Hierdoor blijft alles netjes op z'n plek zitten zonder dat de hele voorkant draait.
Voordeel van de liners is dat ze van glad materiaal zijn gemaakt, schuren hierdoor minimaal en gaat wel goed met de manen van m'n fries.
Wat een goed idee ik zou bijna de deken op marktplaats knallen!
Ik ga dit nog eens proberen. Geen (kruis)singel meer nodig hierbij?
Yvank_ schreef:Nouvel schreef:ik zit heel erg te twijfelen of ik van 100 naar 200 zal gaan, het blijft toch iedere keer overdag kouder dan voorspeld...
Het is hier nu maar 5 graden.. Flinke wind en regen regen regen.