Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LisanneeD schreef:Ik ga binnenkort de horseware liner 100 en 200 gram aanschaffen voor onder mijn amigo bravo 250 gram. Kan ik dan gewoon 206 van de liners aanschaffen?
Ook wil ik een uitrijdeken gaan aanschaffen welke maat zou ik daar voor nodig zijn?
Napie schreef:Ik heb mijn pony's 24/7 op de wei met schuilstal (maar ik denken niet dat daar vaak in gaan ivm dominante weidegenootje) Ze hebben nu een ongevoerde regen deken op die af gaat op hele warme dagen. De vacht is hierdoor iets korter en het is voor mij vooral makkelijk om te rijden met een droge pony en ze kunnen na het rijden sneller weer op het land. Scheren wil ik niet doen want daar rij ik te weinig voor. Wanneer zal ik er een gevoerde deken op doen en welk type? Ik dacht zelf aan 200 gram voor de winter?
Kaitlyn schreef:Ik zet hier ook maar even een berichtje neer.
Ik zoek voor mijn paard een winterdeken in maat 195.
Ze staat nu onder een 150 grams BR maar als het straks kouder is heeft ze toch wat dikkers nodig. Ze is echter nog wel aan het groeien en haar dekens van vorig jaar past ze ook niet meer.![]()
Dus ik wil niet meteen een deken van bijna 200 euro of meer kopen. Vind het zo zonde als ze er volgend jaar weer uit is.![]()
Iemand adviezen? Harry's Horse, Imperial Riding, QHP ben ik geen fan van. Vorig jaar had ze van Amigo de dekens in 191 maar de 198 is nog net te groot. BR had ik al een tussendeken (150 gr) in 195 en van Bucas heb ik een regendeken gekocht, maar ik ben ook graag voorbereid als het straks kouder wordt. Bucas, Dominick en Trust ben ik erg fan van maar die zijn toch wel erg prijzig...
MartineC1711 schreef:Ik zou gaan voor de Smartex dekens van Bucas, (ook omdat de Bucas deken die je al hebt goed zit) die heb ik zelf ook en zitten perfect. Blijven goed zitten, zijn hufterproof en goed waterdicht.
Je kan er zelfs nog onderdekens voor kopen om het zo te combineren.
Nies_ schreef:Ik vind ze echt perfect. Als mijn jonge paard ze niet past verkoop ik hemIk snap je probleem met de prijs wel, misschien kun je even kijken op marktplaats oid of er wat op staat? Of gewoon een maat groter kopen, misschien ligt dat zo slecht nog niet en dan is het niet erg als je paard nog wat groeit.
Kaitlyn schreef:Ik zet hier ook maar even een berichtje neer.
Ik zoek voor mijn paard een winterdeken in maat 195.
Ze staat nu onder een 150 grams BR maar als het straks kouder is heeft ze toch wat dikkers nodig. Ze is echter nog wel aan het groeien en haar dekens van vorig jaar past ze ook niet meer.![]()
Dus ik wil niet meteen een deken van bijna 200 euro of meer kopen. Vind het zo zonde als ze er volgend jaar weer uit is.![]()
Iemand adviezen? Harry's Horse, Imperial Riding, QHP ben ik geen fan van. Vorig jaar had ze van Amigo de dekens in 191 maar de 198 is nog net te groot. BR had ik al een tussendeken (150 gr) in 195 en van Bucas heb ik een regendeken gekocht, maar ik ben ook graag voorbereid als het straks kouder wordt. Bucas, Dominick en Trust ben ik erg fan van maar die zijn toch wel erg prijzig...