Nouvel schreef:Ik twijfel of ik ze al dunner zal zetten, ze staan hier pal op de wind, en die is nog zo koud...
Dan zal ik het gewoon nog niet doen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
powerkippie schreef:staan jullie paarden buiten of binnen ? als ik die van mij nu nog 400 op zou hebben dan smelt hij met het zonnetje de hele dag op het land
Def schreef:Ik snap eigenlijk niet dat er paarden nu al bloot staan (die altijd onder dekens staan dan he). Het is gewoon nog -4 snachts en overdag 2/3 graden hier. Het kan dan wel lente zijn, maar de temperatuur doet niet echt mee.
Mijne staat nog onder 400 gr. 24/7 buiten. Morgen even voelen of ze het niet te warm heeft.
smurffie schreef:Arlette1991 schreef:Wat een dunne dekens allemaal zeg! Ik vind het echt nog te koud voor van die dunne dekens of zelfs bloot.
Mijn paard staat nog steeds onder 450 grams en is er niks te warm onder.
Misschien omdat hij zo veel verhaart.
t was gister 12 graden, vandaag rond de 10.. Dus koud?
smurffie schreef:Arlette1991 schreef:Wat een dunne dekens allemaal zeg! Ik vind het echt nog te koud voor van die dunne dekens of zelfs bloot.