kijk... ik heb ze aan huis.. genoeg weides... genoeg stallen.. dus dat is makkelijk
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Vaak wilt men niet al te graag of ze moeten er meer moeite mee doen, geen bak etc. Dat geeft ook allemaal niet, dat moet iedereen zelf weten. Maar zeg dan niet dat het niet kan
En ja ik zat daar ook eerst bij
RockyLover schreef:Jenbuc schreef:ik zou het vreselijk vinden als mijn paard buiten stond van 9 tot 17 in de kou in een paddock zonder eten
dan zou hij zich stierlijk vervelen en gaat hij klooien.
nee dan zet ik hem liever 1 uurtje buiten en dan weer naar binnen naar het eten.
De meeste paarden hebben vriendjes en hooi in de paddock. Dan gaan ze zich niet vervelen hoor. En 8 uur buiten of 1 uurtje buiten is zowat het uiterste. Als je je paardje 4 uur buiten zet met een maatje gaat hij zich echt niet vervelen hoor... 1 uurtje vind ik echt te weinig voor ze!
Jenbuc schreef:RockyLover schreef:
De meeste paarden hebben vriendjes en hooi in de paddock. Dan gaan ze zich niet vervelen hoor. En 8 uur buiten of 1 uurtje buiten is zowat het uiterste. Als je je paardje 4 uur buiten zet met een maatje gaat hij zich echt niet vervelen hoor... 1 uurtje vind ik echt te weinig voor ze!
ieder zijn mening
als ik mijn paarden met nog een paar er bij zet in de bak vervelen ze zich kapot het hooi raakt vanzelf een keer op en dan gaan ze vervelen.
dat wil ik niet
dan zet ik ze liever een uur of 1 2 buiten in de bak/paddock en daarnaast rij ik ze dan ook nog.
zo heeft mijn paard een peesscheur opgelopen door het klieren in de paddock.
1x en nooit meer
iedereen heeft er zijn eigen mening over.
de een wilt zijn paard dag en nacht buiten de ander wilt hem helemaal niet buiten.
vandaag weer
paarden stonden buiten... incl hooi.... na een half uurtje was het hooi op en stonden ze tegen het hek te drammen.
bij me vorige stal gingen ze ook van 9 tot 17 naar buiten( zonder eten)
en verveelde de paarden zich ook.
ik vind het prima zo in de zomer kunnen ze lekker dag en nacht buiten staan
maar in een paddock me paard hebben in de winter nee dat wil ik niet.
ook niet al zoude ze hooi krijgen dan eten ze weer zand enz
als ze in de kou het land op gaan daar heb ik dan weer geen problemen mee.