Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

kaatje77 schreef:Sarosxx, dank je wel.
Dat ga ik morgen direct in orde maken.
Bedankt.
maar zodra hij klaar is zal ik ook een foto maken hihi en op een afstandje liggen kijken of ie werkt
. Maar weet al wel ongeveer hoe ik hem in elkaar ga zetten....hihi afgekeken van het orrigineel
tienus63 schreef:@ Kaatje,
Je had een zoom moeten naaien in de klamboe, vervolgens had je de pvc buis er zo door heen kunnen schuiven.
Een mof ertussen om de uiteinden aan elkaar te verbinden, klaar.
tienus63 schreef:@ Kaatje,
Je had een zoom moeten naaien in de klamboe, vervolgens had je de pvc buis er zo door heen kunnen schuiven.
Een mof ertussen om de uiteinden aan elkaar te verbinden, klaar.
tienus63 schreef:Klinkt als hetzelfde prutswerk als een zeem om een bit te naaien.
Daar heb ik nog nooit van gehoord
rommie schreef:Een zeem om een bitDaar heb ik nog nooit van gehoord
terwijl het helemaal geen dazen weer is nu. Heb paar keer een poging gedaan maar na tien minuten staat de bruine alweer bij het hek met een hele zwerm om haar heen. Het schimmeltje heeft er niet zo veel last van maar de bruine wel. Dus maar weer snachts naar buiten. Ik wordt helemaal tureluurs van die dazen, de bruine heeft nu vakantie want rijden met haar lukt nu ook niet, worden we achtervolgt door die rotbeesten. Moet ze ook uit haar stal trekken als ze naar buiten mag want ze vindt er buiten niks meer aan. Denk dat ik van de week maar zo'n deken ga halen waarmee ze helemaal ingepakt zit en als spook rond loopt. Het schimmeltje heeft zo nu en dan een of twee dazen in haar buurt dus is nog wel te doen. Maar ik dacht dat die dazen liever niet voor de dag kwamen onder de 21 graden. Ben benieuwd als het mooie weer er weer is...denk dat er dan nog veel meer voor de dag komen. Bij ons zitten dus die grijze regen dazen.