Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
simongek schreef:Ik heb nog niet gewisseld. Kijk morgen even aan of hij gaat zweten dan moeten we terug naar een tussendeken.
meneer stond vandaag niet te zweten onder zijn winterdeken.
Omschrijving schreef:Als U uw paard wilt beschermen tegen regen, wind en kou, is de Amigo Turnout regendeken van Rambo absoluut een must. Deze fantschtische deken heeft alles wat u van een deken uit deze prijsklasse mag verwachten.
De unieke gepatenteerde voorbeenuitspanring zorgt ervoor dat de deken nog beter aansluit om het lichaam van uw paard waardoor uw paard nog beter beschermd wordt tegen regen en wind.
De Amigo regendekens zijn waterproof en andemend, alle naden zijn waterdicht getaped. De dekens heben een ademende nylon voering en een buitenstof van 1200 denier polyester.
muildier schreef:Is het merk rambo en rhino hetzelfde ongeveer?
Wat is het verschil tussen een light weight en medium weight bij de dekens? Ik snap dat het te maken heeft met het gewicht van de deken...is dit dan de voering of wat moet ik mee daarbij voorstellen?
Welke maat moet ik hebben voor een pony van 1.15m bij www.theequestrianstore.com...heb ze al gemaild.
Iemand anders nog tips voor een absolute waterdichte dekens ook bij een flinke plens bij ( met/zoner voering) en redelijke pijs?
porscherider schreef:Ik heb al 3 jaar een ongevoerde regendeken: de Imperial Hurricane (en niet een Tornado, zoals ik eerder dacht) en die gebruik ik naar alle tevredenheid. Na een fikse bui is mijn paard onder het regendek nog keurig netjes droog.
Alleen past deze deken niet goed over mijn winterdeken heen omdat zowel het winter- als het regendek een 195 is. Nu zag ik in de herfst-/wintercatalogus van Horselover de Rambo Amigo Turnout. Ook een ongevoerde regendeken. En qua prijs (€ 81,-) zeer interessant, ik heb dit nl. ook ongeveer voor mijn IR betaald. Iemand ervaring met deze deken? En is er iemand die weet van welk materiaal de IR Hurricane is gemaakt?Omschrijving schreef:Als U uw paard wilt beschermen tegen regen, wind en kou, is de Amigo Turnout regendeken van Rambo absoluut een must. Deze fantschtische deken heeft alles wat u van een deken uit deze prijsklasse mag verwachten.
De unieke gepatenteerde voorbeenuitspanring zorgt ervoor dat de deken nog beter aansluit om het lichaam van uw paard waardoor uw paard nog beter beschermd wordt tegen regen en wind.
De Amigo regendekens zijn waterproof en andemend, alle naden zijn waterdicht getaped. De dekens heben een ademende nylon voering en een buitenstof van 1200 denier polyester.
Sees schreef:Wat doen jullie de dekens al vroeg op! Ik hoorde net op de radio dat het eind deze week weer richting de 20°C gaat lopen, dan ben ik toch blij dat de mijne nog geen deken op heeft. Bij ons staan ze van 6 tot 9 buiten en er heeft er nog geen een een beginnende wintervacht. Ik heb een ongevoerde regendeken als het straks meer gaat regenen en wat guurder wordt. Pas als het onder de tien graden wordt of als het heel veel regent gaat die op. In de winter als het echt koud is krijgt hij er of een canvas deken onder, ik denk dat dat tussen de 150 - 200 gram is of een BR winterdeken van 350 gram maar dat toch echt pas als het vriest.
Bonny4life schreef:ik heb de harry horse regendeken al een paar jaar, doet t nog steeeds goed hoor! hoelang kan een regendeken eigelijk mee gaan?