Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
wietske17 schreef:weet iemand waar ik een scheer apparaat kan huren? of kan ik het iemand laten komen doen? want ik ben deze zomer verhuist met mijn pony en waar ze eerst stond deed iemand op stal t altijd voor me... maar zelf heb ik t nog nooit gedaan... maar ze krijgt altijd zo een dikke vacht dat ik der toch graag geschoren wil hebben, anders is ze met een 20 min. rijden al helemaal nat v het zweet

Bonny4life schreef:spiritus helpt goed hoor e nkan geen kwaad het verdampt zo.

Marcella schreef:Saar schreef:Iemand nog tips wat voor apparaat ik het beste kan aanschaffen? Zoals ik al eerder in dit topic voreg, bij de agradi is er op dit moment eentje in de aanbieding: Constanta2 paard - (met GRATIS tweede messet twv. € 42,50) Zeer krachtig professioneel scheerapparaat, geheel vernieuwd model, 325 Watt. -> € 269.00
Iemand ervaring met dat apparaat?
Stel ook nog een keer de vraag. Iemand???
NathalieW schreef:ik wil mijn grote e-pony graag laten scheren,, hij begint al een wintervacht te krijgen.. Kan ik hem nu al scheren?
Zal ik hem dan al meteen een onderdeken en gewone deken opdoen?
Hoe zal ik hem laten scheren? (ik rijd elke dag buiten, kan ook binnen maar dat is op 15 min. loopafstand, hij loopt elke dag buiten bijna hele dag)
(sorry voor de vragen die dubbel gesteld zijn)
(plaats: hoevelaken)