Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anoniem schreef:
salamaleque schreef:Hmmm ik weet het niet, wat vinden jullie? Ogen zitten wel mooi midden in het venster maar ik ben bang dat het masker wat omhoog gaat kruipen vanwge het elastiek achter de oren. Dit is een full.
[ [url=m/ZhNgV1.jpg]Afbeelding[/url] ]
MarliesV schreef:salamaleque, vind hem zo op het oog keurig zitten (alleen je halster moet er onder weg maar neem aan dat dit voor het passen was).
horsezz578, die zijn niet met elkaar te vergelijken, de ene is een soort sleezy die je er over trekt en de andere maak je vast met klittenband en is veel minder elastisch.
keeyzie schreef:salamaleque: Die lijkt gewoon keurig te zitten. Ik heb ook maat full. Na het opdoen doe ik het achter de oren even iets naar voren en dan zit hij perfect! Voor het mooie is hij misschien net wat te ruim want ik moet het klitteband onder net iets dubbelvouwen.
MarliesV schreef:salamaleque, vind hem zo op het oog keurig zitten (alleen je halster moet er onder weg maar neem aan dat dit voor het passen was).
horsezz578, die zijn niet met elkaar te vergelijken, de ene is een soort sleezy die je er over trekt en de andere maak je vast met klittenband en is veel minder elastisch.
CeruttiZ schreef:Klopt vond hem ook te klein. Heb hem terug gestuurd