Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nies_ schreef:Angel dr lange manen bleven zelf onder mn fleece gevoerde hals heel. De korte manen zijn veel kwetsbaarder. Ik maak de binnenkant van de halzen nu een paar keer per winter schoon met wat groene zeep. Blijft het ook heel.
Sushilla88 schreef:Heeft iemand van jullie ervaring met dekens van Weatherbeeta? Ik ben benieuwd hoe de dekens in zijn algemeen vallen en wat de kwaliteit is.
Als je ervaringen hebt met de Weatherbeeta Sweet Itch Combo, dan zou het helemaal geweldig zijn!
IwanLuver schreef:Rsih is een ideale deken! De fjord van ons heeft eczeem en met deze deken heeft ze geen last. De deken droogt snel.
Ik heb ook een vraag de Rambo Bug Rug past die ook op een kwpn met wat bredere boeg? De Bucas Buzz off is te smal..
[ [url=m/M3HOvx.jpg]Afbeelding[/url] ]
@ sassies ik denk dat de deken die je zoekt niet meer gemaakt wordt. Het merk is denk ik imperial riding
Koper123 schreef:Hallo!
Wie kan mij helpen met de keuze voor een winterdeken?
![]()
Mijn eisen:
- 300 grams
- deken met afneembare hals
- niet boven de €80,-
Ik weet dat het momenteel zomer is maar... vaak zijn ze nu in de aanbieding of net iets goedkoper omdat het een oude collectie is.![]()
Ikzelf heb al wat rond gezocht en kwam op deze deken uit:
http://www.rico-horses.nl/shop/regendeken/
iemand ervaringen met de site of de deken?
MoniekV schreef:Koper123 schreef:Hallo!
Wie kan mij helpen met de keuze voor een winterdeken?
![]()
Mijn eisen:
- 300 grams
- deken met afneembare hals
- niet boven de €80,-
Ik weet dat het momenteel zomer is maar... vaak zijn ze nu in de aanbieding of net iets goedkoper omdat het een oude collectie is.![]()
Ikzelf heb al wat rond gezocht en kwam op deze deken uit:
http://www.rico-horses.nl/shop/regendeken/
iemand ervaringen met de site of de deken?
Als je iets meer uitgeeft heb je een Amigo en dat zijn hele fijne dekens vergeleken met andere dekens in dezelfde prijsklasse
samirah schreef:Hier staan ze gewoon met de vliegendekens buiten. Met zomers weer zijn ze snel weer droog. Wordt het echt flink nat& te warm voor een regendeken. Dan gaat de regen/ fly liner van horseware eronder.