Mijn knappe schimmel heeft al eens met een Nika deken op de Nika site gestaan

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MadelonSunny schreef:Ik zit eraan te denken om een 300grams winterdeken met halve hals te bestellen. Zijn die halve halsen goed en dan bedoel ik vooral voor de manen. Ik wil mijn haf der manen niet kwijt
gr_roos schreef:MadelonSunny schreef:Ik zit eraan te denken om een 300grams winterdeken met halve hals te bestellen. Zijn die halve halsen goed en dan bedoel ik vooral voor de manen. Ik wil mijn haf der manen niet kwijt
Halve hals wordt door Nika afgeraden voor wat stevigere paarden. Halsopening is daar te smal voor. Toevallig van de week bij een andere leverancier 2 dekens met halve hals besteld en ook zij vertelde meteen dat dekens met halve hals alleen geschikt zijn voor de wat meer bloederige paardjes met een smalle voorkant.
Ik heb 2 nika's, super tevreden over. Van de week een ander merk besteld, super qua levering, pasvorm zie ik pas na een paar weken. Grootste voordeel van de dekens die ik nu heb is de zwaardere kwaliteit buitenstof. 1200D ipv 600D van Nika. Prijs was gelijk aan de Nika's, maar mijn paarden staan nu in een koppel waar ik gewaarschuwd ben voor slopers.
gr_roos schreef:Halve hals wordt door Nika afgeraden voor wat stevigere paarden. Halsopening is daar te smal voor. Toevallig van de week bij een andere leverancier 2 dekens met halve hals besteld en ook zij vertelde meteen dat dekens met halve hals alleen geschikt zijn voor de wat meer bloederige paardjes met een smalle voorkant.
Ik heb 2 nika's, super tevreden over. Van de week een ander merk besteld, super qua levering, pasvorm zie ik pas na een paar weken. Grootste voordeel van de dekens die ik nu heb is de zwaardere kwaliteit buitenstof. 1200D ipv 600D van Nika. Prijs was gelijk aan de Nika's, maar mijn paarden staan nu in een koppel waar ik gewaarschuwd ben voor slopers.
Yv_ schreef:Geen enkel halsdeken is goed voor de manen.