Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Gentlegiant schreef:Hier staan ze het hele jaar op het land en dat vind ik ook horen!
Ook met blub staan ze buiten nou en dat ze het kapot rennen?
Dan moet je je weide verdelen en als het ene kapot gerend is paarden in een van de andere weide's zetten en het kapot gerend stuk over nieuw inzaaien Simpel zat
Hier gaan ze er smorgens na het voeren om 6 uur het land op en worden tussendoor nog 6 keer gevoert met hooi en dan gaan ze rond 7 of 8 uur weer de stal op en krijgen ze een berg hooi voor de nacht
Ik vind dat een paard minimaal 6 of 8 uur het land op moet kunnen en minimaal 16 uur hooi tot zijn beschikking moet hebben met een minimum van 8 kilo perdag hier krijgen ze 24/7 toegang tot hooi
Gentlegiant schreef:Van hooi word je paard niet dik
Gentlegiant schreef:Ja hebt veel soorten hooi....
Hier is het advies om je paard 16 uur hooi te voeren de darmen moeten 16 uur minimaal in beweging blijven met minimaal 8 kilo hooi per dag
Hier hebben ze allemaal de gehele dag beschikking tot hooi en ik heb er 2 die aanleg hebben om flink dik te worden en die zien er gewoon perfect uit al zeg ik het zelf
Gentlegiant schreef:dat van ons komt uit finland althands daar hebben we het vorig jaar vanaf laten komen het kost wat maar dan heb je ook wat
Als we het voeren ruik jezelf ook helemaal naar die kruiden heeeeerlijk
Het kost wat maar dan heb je ook wat