Zaza is ook al flink een tijd bezig met alles loslaten! Zaza heeft ook geen deken op, en is niet geschoren.
_Lorette_
Geplaatst: 06-03-10 13:42
Mijn merrie zit in januari ook altijd weer in de zomervacht. De eerste jaren was ik bang dat ze kaal werd, zoveel dun kwam ze ineens in het haar te zitten. Mijn ruin begint altijd pas als het voorjaar in zicht is en de zon fijn schijnt.
Mijn paard verhaart ook al behoorlijk, en zijn zomer vachtje begint er weer aan te komen. Hij was geschoren dus had zowieso al geen lange vacht maar ze vacht die glimt al een beetje in de zon.
de mijne zit bijna helemaal weer in haar zomervachtje. maandag dekens verwissen.
alleen op haar hals is ze nog donker ziet er heel grapig uit als de dekens er af zijn maar ook op de hals begint ze al heel erg met verharen met een nate hand er overheen heb je je hand vol losse haren XD
Kootje verhaart al weken ontzettend, maar er lijkt eerder een kortere vacht onder vandaan te komen die net zo dik is, dan dunner.. arm ding staat zwetend op z'n land met dit warmere weer ik hoop toch echt dat er een dunner vachtje binnenkort voor hem tevoorschijn komt..
_marlinx
Geplaatst: 29-03-10 17:59
Ja mijn paard is ook al aan het verharen! best lastig af en toe hihi
Conrex
Geplaatst: 29-03-10 22:48
Hierzo ook, hele plukken komen eraf...
shetlandfan
Geplaatst: 29-03-10 22:59
De laatste shet is nu ook eindelijk ook begonnen met echt verharen. Tot een paar dagen geleden kwamen daar hooguit 5 haren vanaf en dat was het. Komt nu nog niet veel vanaf maar goed, het begin is er.