Zijn jullie het ook zo zat?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

EmptyWords

Re: Zijn jullie het ook zo zat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 15:58

oik heb het ook gehad! ik wil 20 graqden, met een t-shirt naar buiten kunnen! bah, stommem kou!

mijn paard heeft er gelukkig weinig last van, komt buiten en de binnenbak is goed te doen

viv77

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 16:06

Hier zelfs een pak( je) sneeuw, heb ongeveer twee weken weer kunnen rijden maar is nu ook niets meer, bak is hard en vooral wit en paardje met ijzers gaat niet lukken..verdikkie!
Net een nieuw zadel..Ik wil rijden!~!!!!!!

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 16:09

geen sneeuw hier..dat scheelt

aliealie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 16:12

Ja ik ben het nu ondertussen ook zat!
Een paar weken geleden was ik nog blij dat we eindelijk mooi droog winterweer hadden en eens een keertje geen regen, maar nu kan ik alleen nog maar aan het voorjaar denken!
Elke dag 10-12 emmers water naar de stallen sjouwen, je van top tot teen inpakken, niet kunnen rijden........dan is het weer te nat........dan is het allemaal weer keihard of zoals nu ligt bij ons sneeuw.........Ik wil voorjaar! Lekker in t-shirt of truitje naar buiten kunnen, heerlijk....ik zie er zo naar uit! ;)

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 16:16

nog 3 maanden

aliealie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 16:28

EmptyWords schreef:
nog 3 maanden

Zucht nog 3? Ik hou me zelf steeds voor dat het weer in maart al heel mooi kan zijn............ :D :D

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 16:29

ja ik houd mezelf ook voor dat als we februari doorzijn het weer beter wordt :P

Nicole85

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 16:33

Mijn paard kan dagelijks naar buiten zomer en winter. En heeft ook gras. Dus geen blub zooi :P
Maar van mij mag het ook zomer worden. Ik vind dit echt niks. Zeker nu niet met deze sneeuw (vanochtend cm of 10 gevallen)..
Inderdaad lekker in t-shirtje kunnen lopen, niet hoeven nadenken of je nu toch wel "voldoende lagen aan hebt"... Langer licht.. :Z Zucht... zomer! Hopelijk is het snel weer mei/juni :)

Tinkels

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 18:31

De mijne kan wel buiten.. maar t is me veeeeelste koud!!!!!!!!! De bak is weeres bevroren.. wordtik ook echt neit goed van. Hoop datik m wat in training kan houden deze keer! Vanavond nr clubles... brrrrrrrrr koud.......

Lente! Kom maar op!

_M_arieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 18:34

Hetzelfde probleem!
nog 3 maanden. dat word aftellen.

Gelukkig heb ik papa over kunnen halen om vorige week de bak te slepen, dus die is glad, maar steenhard.
stappenstappenstappen.

en koud! brrr. Let's go sun!:D

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 18:45

Ohh ik vind het echt heerlijk nu. Paardje staat gewoon in een grote wei met schuilstal en is helemaal in dr element maar is dus ook super druk.

De grond is bevroren dus t is wel een stuk prettiger lopen

Ook ik zit me stiekum te verheugen op de zomer. Maar met de kou heb ik helemaal geen problemen :) :).
Zomermaanden zijn sowieso ook wat fijner voor mijn portofuille :P :P

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 19:26

EmptyWords schreef:
nog 3 maanden

Bij mij niet hoor! Ik verwacht vanaf 1 maart heerlijk voorjaarsweer :Y) *duimt, duim*

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 19:40

Denk idd dat je dan wel veranderingen van het weer gaat merken, in maart :) :)

Tempus_Fugit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 19:48

Onze buitenbak is gelukkig prima te doen. Zolang het niet hard vriest is hij nog heel goed.
Longeercirkel houd het helaas minder lang vol

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 19:55

Wij zijn verschrikkeluk verwend met een binnenbak en de Drunense duinen op 5 min afstand O:) . Ook de paddocks zijn nog goed te doen en staan ze overdag in.
We hebben het hele weekend heerlijk buitenritjes kunnen maken (ok, in de bossen wel goed opletten met die harde grond, maar in de duinen goede ondergrond, zelfs kunnen galopperen!). En idd. brrrrrrrrr...maar daar kan je je op kleden (al mis ik nog wel een bivakmuts, hihi)!
Maar uh... t mag voor mij ook wel weer warmer hoor! :P

WilHuM

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 20:31

ja nog 3 maanden ik vergeet steeds dat dit het begin nog maar kan zijn. Nou maar zoveel mogelijk naar de binnenbak als de bak bevroren is. Gelukkig kan me paardje wel in de paddock als het niet gesneeuwd heeft.

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 10:30

Ik ben het ook helemaal zat. Heb er ook veel minder plezier in nu en de motivatie er ver te zoeken met dit weer. :P
Geef mij ook maar weer een graadje of 20.

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 10:41

Ik ben er ook helemaal klaar mee... Komt t niet met bakken uit de lucht, vriest t wel 10 graden! Zolang de bodems goed zijn maakt t me allemaal nog niet zo uit maar zo'n rotwinter als dit heb ik nog nooit meegemaakt.. Paarden komen zo veel mogelijk buiten maar t blijven stuiterballen :-s
Wat ik ook zo bizar vind is dat het weerbericht zo ongeveer dagelijks veranderd.. dan voorspellen ze een graad of 7 en nu ineens weer snachts -4!

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 10:51

Gelukkig konden hier de paarden wel naar buiten omdat ik de paddocks net op tijd gesleept had. De bak is eigenlijk steeds goed te doen geweest op 2 dagen na, toen was hij echt te glad.
Maar ook ik kan niet wachten om de tuinstoelen weer neer te zetten en lekker s'morgens buiten koffie te drinken. En dan die verekte dekken weer af . Vandaag gaan ze sinds een week weer even af als ze naar buiten gaan zodat ze even lekker kunnen rollen. Nu maar hopen dat het droog blijft dooien en niet gaat regenen. Alles ligt er nu zo mooi droog in!

Zwelgje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-09 12:44

Het is hier ook weer flut. Weer sneeuw en kou. Kunnen ze de wei niet op en zijn ze onder het zadel weer net iets te vrolijk ;-)
Ik tel af naar de lente ;-)

Rianne87

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 12:58

Ik ben ook zat!! Hier hebben we het water er afgehaalt anders bevriesd de hele boel. Dus kan ik de hele dag met water slepen, dat begin ik goed zat te worden!!