Als er niet teveel ijs ligt gaan ze bij ons gewoon naar buiten, vooral omdat ze elke dag buiten komen dus niet extreem fris zijn. We hadden wel het geluk dat we ook net voordat het ging vriezen alles gesleept hadden dus alles was wel redelijk vlak hard geworden..
Die van mij staat ook altijd buiten hoor, ongeacht het weer. Paarden zijn niet dom en letten echt wel op dat ze hun benen niet breken. Nou moet ik er wel bij zeggen dat die van mij gewoon elke dag buiten loopt en dus ook geen reden heeft om gek te gaan doen.
baby-smurf
Geplaatst: 22-01-09 01:07
omdat onze bak niet 100% is gaan ze per vier en gaat prima zijn lekker aktief
jeanetJ
Geplaatst: 22-01-09 23:28
gewoon naar buiten! met regen in de buitenbak en met het vriesweer wat er geweest is zijn ze het land op gegaan. 2 jonge dingen zijn onderuit gegaan omdat ze zo vrolijk waren en het land eigenlijk wel vrij hard was. beetje voorzichtiger de volgende keer
NJD
Geplaatst: 23-01-09 20:59
Ze staan gewoon buiten! Volgens mij weten ze donders goed hoe hard ze kunnen en dat de grond hard is. En anders weten ze het vlug genoeg...
frank39
Geplaatst: 30-01-09 18:16
Mijn paardje Lucas krijgt soms de kolder in de kop en dat vind ik doodeng. Dus als ik enigzins twijfel en dan blijft ie lekker binnen. Gelukkig gaan we straks weer betere tijden tegemoet. Ben blij als dat vriesweer over is.
Jankeke
Geplaatst: 30-01-09 20:19
onze paarden, NRPSers en fjord staan gewoon 24/7 buiten. Ze weten daar zelf prima mee om te gaan.