Mijne zou smelten. Die heeft het heerlijk warm onde zijn 100gr deken (24/7 buiten en deels geschoren)...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Dit is ook het maximale dat ze opkrijgt. spuit12 schreef:iemand ervaring met een deken met losse hals.losse hals maak je vast met klitteband blijft dit zitten ook als hij op de wei staat?
Tiso schreef:om nu nog met dekens te beginnen bij een magere pony slim niet slim?
Hij stond onder een 200+300 gram.Snoevie schreef:ik heb sinds een paar dagen een borstbeschermer bij mijn pony,want van de deken die ze nu heeft krijgt ze alweer schuurplekken.
wendyke schreef:Snoevie schreef:ik heb sinds een paar dagen een borstbeschermer bij mijn pony,want van de deken die ze nu heeft krijgt ze alweer schuurplekken.
Ik heb dat ook geprobeert een borstbeschermer en ik vind het niks maja misschien werkt het bij jou wel ik smeer nu vaseline op de schuurplekken onder het deken en dat werkt goed blijft het mooi glad daar is wel een vette zooi maar dan laat ik het deken wel uitwassen
Djilan schreef:700gram?
Mijne zou smelten. Die heeft het heerlijk warm onde zijn 100gr deken (24/7 buiten en deels geschoren)...