Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Beau_Myrthe schreef:Nouvel schreef:Bij mij lekken de staartflappen van de Rambo’s ook vaak door op de naad bij veel regen, ik spray ze op de naad flink in als ze weer op gaan of als ik merk dat ze gaan lekker en dat gaat het weer prima.
Ik heb net gewisseld van 100 naar 200, geschoren paard.
Welke spray gebruik jij?
Eef_Bam schreef:Mijn ervaring met de horseware liners is dat als de dekens een tijdje opliggen ze toch vaak net een paar cm onder de deken uitpiepen en nat worden bij veel regen. Deken waait niet op maar het water trekt er dan van achter in. Heb dat simpelweg opgelost door de liners nu een maatje kleiner te kopen. Heb zelf de Amigo bravo's al meerdere jaren en de buitendekens zijn echt goed waterdicht.
prugelpiet schreef:Eef_Bam schreef:Mijn ervaring met de horseware liners is dat als de dekens een tijdje opliggen ze toch vaak net een paar cm onder de deken uitpiepen en nat worden bij veel regen. Deken waait niet op maar het water trekt er dan van achter in. Heb dat simpelweg opgelost door de liners nu een maatje kleiner te kopen. Heb zelf de Amigo bravo's al meerdere jaren en de buitendekens zijn echt goed waterdicht.
Wij gebruiken de horseware liners alleen op stal, maar ze dragen bijna allemaal een maat kleiner dan gebruikelijk. Die dingen vallen zo raar lang uit.
pink06 schreef:[ [url=m/gnFaZq.png]Afbeelding[/url] ]
Iemand die mij wil helpen? Ik ben er (nog) niet zo in thuis.
Zoek voor mijn pony een deken met hals.
Ze is 1.25 verwacht dat ze nog iets zal groeien.
Ruglengte is 98cm en onderlengte 177cm.
Ik heb een deken gevonden, dit is de maattabel.
Maar ik kom er niet uit. Super bedankt alvast, enne als iemand zin heeft mij uit te leggen hoe het precies werkt met die maten, heeeeel graag!
Veulen84 schreef:pink06 schreef:[ [url=m/gnFaZq.png]Afbeelding[/url] ]
Iemand die mij wil helpen? Ik ben er (nog) niet zo in thuis.
Zoek voor mijn pony een deken met hals.
Ze is 1.25 verwacht dat ze nog iets zal groeien.
Ruglengte is 98cm en onderlengte 177cm.
Ik heb een deken gevonden, dit is de maattabel.
Maar ik kom er niet uit. Super bedankt alvast, enne als iemand zin heeft mij uit te leggen hoe het precies werkt met die maten, heeeeel graag!
Heb je alle maten wel juist? Meestal is het zo dat er zo'n 40 tot 50 cm tussen de onderlengte en bovenlengte zit.
Op basis van de schofhoogte zou ik 115/155 zeggen. Maar kijken naar de onder- of bovenlengte is beter.
manzano schreef:prugelpiet schreef:
Wij gebruiken de horseware liners alleen op stal, maar ze dragen bijna allemaal een maat kleiner dan gebruikelijk. Die dingen vallen zo raar lang uit.
In al die jaren en bij verschillende paarden echt nog nooit last van gehad. Heb ook gewoon dezelfde maat als van de buitendeken.
Wiwabalia schreef:Ervaringen gevraagd mbt garantie..
Ik heb twee Rhino’s en een amigo. Over beide merken nu tevreden.
Echter haal ik net de Rhino Vari layer uit de verpakking en zie ik dit;
[ [url=m/dYW1M1.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Z9kRy1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze winterdeken vorige winter gekocht, is echt zo goed als nieuw nog.. lijkt echt een productie foutje?
Wiwabalia schreef:Ervaringen gevraagd mbt garantie..
Ik heb twee Rhino’s en een amigo. Over beide merken nu tevreden.
Echter haal ik net de Rhino Vari layer uit de verpakking en zie ik dit;
[ [url=m/dYW1M1.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Z9kRy1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze winterdeken vorige winter gekocht, is echt zo goed als nieuw nog.. lijkt echt een productie foutje?