Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
MaaikeMo schreef:Is niet zo erg hoor, maakt ie gewoon een dikker vachtje aan, en daarbij, paarden kunnen zich goed warm houden tussen 5 en 15 graden, dus je hoeft niet bang te worden dat ze het dan nog koud krijgen![]()
kijk met dit weer hier, moeten ze er moeite voor doen om het warm te krijgen.. maar echt koud, nee ook niet..
ik heb namelijk het gevoel, dat mensen voort een deken gaan opgooien? want het paard heeft het koud? of begrijp ik het gewoon verkeerd?
De rede dat die van mij onder een deken staat, is simpel, hij mag geen dikke vacht krijgen. dit is neit praktisch met rijden enz..
Flower schreef:Die van mij staat zonder deken is dat zielig ?
En die ander onder een ongevoerde deken
Pally schreef:Persoonlijk hou ik niet zo van fleecedekens, die trekken vaak naar achteren.
, ik doe dan liever een wollen dekentje
Loveable schreef:@ Tiso: Heb je geen warm water tot je beschikking? Dan moet je het gewoon eventjes met warm water afspuiten, smelt zo! Anders zou ik het eerlijk gezegd ook niet weten! Die van mij staat nu ook niet buiten.

Pally schreef:Persoonlijk hou ik niet zo van fleecedekens, die trekken vaak naar achteren.
BrittKitt schreef:De hoeven invetten moet ook helpen toch?
Flink wat vaseline aan de binnenkant zodat het niet kan vastvriezen.