Of blijven jullie bijvoorbeeld nog bij geen deken of 0 grams. Vindt het was lastig omdat ze hier overdag buiten staan, avond stal maar laat dan het deken op. Omdat ik niet iedere dag naar stal ga. Binnen/ buiten zetten wordt gedaan.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anita158 schreef:Gaan jullie dit weekend een dikker deken op doen hoeveel grams?
Of blijven jullie bijvoorbeeld nog bij geen deken of 0 grams. Vindt het was lastig omdat ze hier overdag buiten staan, avond stal maar laat dan het deken op. Omdat ik niet iedere dag naar stal ga. Binnen/ buiten zetten wordt gedaan.
Macs schreef:Een hals is zo'n slecht idee nog niet.. vorig jaar is mijn bucas een aantal keer flink ingeregend. Ze krijgt alleen bij langdurige regen een deken op.
Persoonlijk vind ik het inregenen niet normaal bij een deken, heb dat in het verleden ook nog nooit meegemaakt maar velen gaven hier aan dat dat wel 'normaal' is?
Punt is: ik koop een dure bucas zodat ze droog blijft met heftige regen.
Deken regent in. Moet ik er een dure hals bijkopen..
Mijn paard is geen mietje dus heeft niet per sé een hals nodig om de hals droog te houden. Maar inregenen vind ik not done..
Anita158 schreef:Gaan jullie dit weekend een dikker deken op doen hoeveel grams?
Slmt9 schreef:Spenk schreef:tja bijna alle merken geven ook aan bij hevige regen regent een deken in. De hals is dan ook de capuchon van je paard
Ik kan in dat opzicht echt niet wachten om de PE te testen en hopelijk blijkt het tegendeel
Maar voor mijn paard is het nog niet nodig.