Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
smurffie schreef:Dan zit het verschil er waarschijnlijk in dat de meeste hier geschoren zijn.
200 vind ik echt te koud geschoren met -2 bv, dan staat pony ook niet lekker.
powerkippie schreef:ik ga niet meer veranderen hou ze lekker zo als ze staan ze zijn goed warm 200 gram rihno met hals.ze staan heerlijk nu in het zonnetje. ik ga voor die paar dagen vorst niet weer een dikkere deken op doen.
smurffie schreef:Mensen die zeggen ik ga niet meer opleggen: blijf je dan zelf svp ook lekker in je zomerjas lopen omdat dat 2 weken terug ook kon![]()
Leg je paard gewoon op wat ie nodig heeft, of begin niet aan dekens.
Knap egoïstisch om niks meer op te leggen omdat je er geen zin in hebt imo
smurffie schreef:Kortzichtig? Ik vind het kortzichtig om te zeggen ze krijgen niks meer op dan wat ze hebben.
Het word dit weekeind -5 aan de kust hier, laat staan verder het land in.
Dan kijk je toch wat je paard nodig heeft ipv nee ze krijgen niks meer op?
als jou paard dus niet meer nodig heeft kan dat, maar moet je alsnog kijken of dat van t weekeind ook nog zo is, en niet gewoon klakkeloos zeggen dat ze niks anders op krijgen.
Tancreda4 schreef:IK ben degene die heeft besloten om haar vachtfunctie te niet te doen, en dan is het ook mijn taak dat op een juiste manier te vervangen met de juiste dekens. En dat is dunner als het warmer word en weer dikker als ze er te koud onder wordt (of dat liever voor zijn natuurlijk).