Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
troi schreef:Hallo! Hebben jullie ervaring met deken die je kan gebruiken voor bijna elk weer? Ik geloof dat bij bucas staat geschikt voor weer tussen +10 en -10 graden. Dat zou reuze handig zijn, geen dekenwisselingen meer, maar werkt dat echt? Alvast bedankt!
fleur_yen schreef:Niqui ik heb vorige jaar de amigo competition sheet gekocht, en ben daar tevreden over, waterdicht met bilkoord en reflectiestreep. Er stonden toen alleen nog wat verschillende maattabellen online, voor mijn kwpn van 1.71 met dekenmaat 206 heb ik de xl gekocht, en die zat prima. Sowieso was mijn ervaring met uitrijdekens dat ze nogal klein vallen, had eerder een HH gekocht in de grootste maat, die zat als een minirokje en paste met geen enkele mogelijkheid, terwijl ik toch echt geen overdreven groot of stevig paard heb.
MartineC1711 schreef:troi schreef:Hallo! Hebben jullie ervaring met deken die je kan gebruiken voor bijna elk weer? Ik geloof dat bij bucas staat geschikt voor weer tussen +10 en -10 graden. Dat zou reuze handig zijn, geen dekenwisselingen meer, maar werkt dat echt? Alvast bedankt!
Ik heb die deken maar gebruik hem eigenlijk alleen als het echt koud wordt. Ik durf het niet aan om hem nu al op te doen omdat ik toch denk dat het wat warm gaat zijn..
Fabster schreef:Nu gaat het mijn mijn dekenbeleid even mis. Ik heb overdag de paarden nog blood. Nu ging het even miezeren, maar de buienradar gaf niks aan. Dus de regendekens er niet op gelegd. Maar het miezert gewoon door, dus nu zijn de paarden nat. Kun je dan gewoon een deken er op leggwn, of gaat het dan broeien? Ik heb geen binnen. Wel een schuilstal, maar daar staan ze dus niet onder.