YurikoB schreef:Weet iemand, iemand die paarden scheert voor een leuk prijsje in de buurt van Hof van Twente Overijssel?
sabine stegeman, je kunt haar vinden op facebook
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kaatje77 schreef:Talonius schreef:Onze pony is 5 wk geleden geschoren, en ondanks dat hij eerst onder een fleece regendeken heeft gestaan en nu onder een 300 grams (gewassen dus nu waarschijnlijk 200 gr) outdoordeken, zit er al best weer wat haar op. We hebben vanavond indoorconcours en als hij echt weer te nat wordt en blijft, dan gaat het er deze maand of in december toch weer af. Hij staat nu een halve dag op de paddock en de rest binnen.
Zijn er meer die ondanks de nog warme landdagen zo in het haar staan?
Bijna alle paarden die ik nu moet scheer zijn voor een tweede x aan de beurt.dus je bent niet de enigste...
Kim_Asterix schreef:Hey allemaal,
Aangezien ik 2 paarden heb die 2x per jaar geschoren moeten worden kan ik beter zelf een scheermachine aanschaffen.
Ik zoek een scheerapparaat dat niet meteen de hoofdprijs moet kosten, relatief weinig geluid maakt, relatief zacht trilt en zeker wel een paar jaar meegaat met goed onderhoud.
Weet iemand waar ik zoiets kan vinden? Het mag ook best 2e hands zijn.
groetjes!
Kim_Asterix schreef:Hey allemaal,
Aangezien ik 2 paarden heb die 2x per jaar geschoren moeten worden kan ik beter zelf een scheermachine aanschaffen.
Ik zoek een scheerapparaat dat niet meteen de hoofdprijs moet kosten, relatief weinig geluid maakt, relatief zacht trilt en zeker wel een paar jaar meegaat met goed onderhoud.
Weet iemand waar ik zoiets kan vinden? Het mag ook best 2e hands zijn.
groetjes!