De Horseware Icelandic is ook heel slecht te krijgen in Nederland ondanks dat er veel Horseware leveranciers zijn. Dus dan maar importeren.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sosha schreef:Ik wissel. Vandaag overdag deken af, einde van de middag deken weer op, waarschijnlijk 100 gram weer op.
prugelpiet schreef:Ik heb het topic al even doorgespit, maar ik kom eigenlijk niet verder dan liners, en dat is niet wat ik zoek.
Ik zoek een deken met een stof zoals de Bucas Stay Dry, een stofje die je op een nog iets bezweet paard kan leggen.
Ik heb de Fedimax gevonden, en die gaat op het lijstje. Die ziet er fijn uit.
Ik heb er ook een van HKM gezien, maar die heeft geen verstelbare voor sluitingen dus ik vrees dat dat ook niet gaat passen.
De deken moet op een grote koudbloed, dus Bucas past gewoon van geen kant.
Het moet dus 1 deken zijn, geen liners of andere losse dekens. Ik heb er ooit een gezien waarvan ik dacht ‘als mijn Bucas op is koop ik die’ maar ik heb geen idee meer waar ik die heb gezien. Ik dacht op hypostore, maar daar kan ik geen vinden![]()
Iemand die nog wat weet?
Spenk schreef:Past bucas big neck niet? Die van Drunense vind ik vrij smal kreeg ik niet dicht destijds op mijn haflinger.
SharonIndezz schreef:Ik heb evt nog een 150 grams Vario liggen maat 2.05 . Ik vind hem zelf niet prettig
Slmt9 schreef:De werking van die fedimax op een nat paard deed hier precies niets.
Ik heb vorig jaar dezelfde zoektocht gedaan, maar ben niet geslaagd.
Om meerdere redenen kies ik nu standaard voor een dunne onderdeken. De rambo waffle lijkt mij daar perfect voor. Op een echt zeiknat paard leg ik voor een nachtje de bucas cooler.
prugelpiet schreef:Daar was ik al een beetje bang voor, dat anderen net niet zo lekker werken als de Bucas. Ik zal me eens verdiepen in een goede cooler. Jij laat die de hele nacht er op?