Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MadelonSunny schreef:Het probleem met een deken is dat ze niet hun haren overeind kunnen zetten. Dat is voor een paard de manier om warmte vast te houden. Dus ik ben bang dat je draver het er niet warmer van gaat krijgen. Kan je beter een gevoerde regendeken (200/300 grams) opleggen als het koud is
Sure_lee schreef:MadelonSunny schreef:Het probleem met een deken is dat ze niet hun haren overeind kunnen zetten. Dat is voor een paard de manier om warmte vast te houden. Dus ik ben bang dat je draver het er niet warmer van gaat krijgen. Kan je beter een gevoerde regendeken (200/300 grams) opleggen als het koud is
Maar waarom zou ik een deken op leggen als het koud is? Daar kan hij namelijk prima tegen. Alleen een hele dag regen met wind is niet zo fijn. Daarom dacht ik aan een regendeken op dat soort dagen.
Sure_lee schreef:@orchid. Ik snap je punt hoor. Maar het gaat mij eigenlijk echt om die paar dagen per winter/herfst dat het echt heel de dag regent met een straffe wind. Jij hebt nu de hele tijd een deken op wat ik begrijp uit je verhaal? Ik doe dat liever niet. Tenzij het echt nodig blijkt te zijn dus daarom ben ik aan het kijken of ik wat kan verzinnen voor die dagen.
Sure_lee schreef:@orchid. Ik snap je punt hoor. Maar het gaat mij eigenlijk echt om die paar dagen per winter/herfst dat het echt heel de dag regent met een straffe wind. Jij hebt nu de hele tijd een deken op wat ik begrijp uit je verhaal? Ik doe dat liever niet. Tenzij het echt nodig blijkt te zijn dus daarom ben ik aan het kijken of ik wat kan verzinnen voor die dagen.